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Was ist BaseLinker?

BaseLinker ist ein All-in-one-Multi-Channel-E-Commerce-Management-System, dem über 16.000 Anbieter in Europa vertrauen. Zusätzlich zu den erstklassigen eigenen Modulen für Auftragsverwaltung, Produktlagerung, Verwaltung von Marktplatzeinträgen und Automatisierung von Workflows bietet die Lösung über 700 Integrationen, darunter Amazon, Etsy, eBay, Shopify, WooCommerce, Magento, OpenCart, RoyalMail, UPS, FedEx, Hermes, DPD, DHL, QuickBooks, Xero, Slack, Gmail und FreshDesk.

Teste alle Funktionen während einer 14-tägigen kostenlosen Testversion.

Wer verwendet BaseLinker?

Anbieter und Einzelhändler, die ihren Umsatz steigern möchten, indem sie bei Amazon, Etsy, eBay und mehr als 40 anderen Marken auflisten und gleichzeitig die Kosten durch die Automatisierung von Angeboten, Auftragsverwaltung, Rechnungsstellung, Versand und mehr optimieren.

BaseLinker Software - 1
BaseLinker Software - 2
BaseLinker Software - 3

Du bist nicht sicher, ob BaseLinker das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BaseLinker

BaseLinker

4,1 (7)
9,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
Keine Integrationen gefunden
4,1 (7)
4,3 (7)
4,5 (7)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
199,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
176
24
4,6 (169)
4,4 (169)
4,7 (169)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BaseLinker

Katana Cloud Inventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung
Valigara
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
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E-Commerce-Management
SalesWarp
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Versand-Management
Brightpearl
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Smartstore
Am besten bewertete Funktionen
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff
Website-Management
Lightspeed eCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Katalogisierung / Kategorisierung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Kontenplan
Projektzeiterfassung
Scheckausstellung
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung

Bewertungen über BaseLinker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
3
14%
1
14%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best multichannel order and offer management tool on Poland

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: If you sell on your own e-shop, marketplaces like Allegro, Amazon, Shopee you have to use it! When you start use it, you'll regret that you started using it so late :-)

Vorteile:

Easy to use, implement, integrate with e-shop, marketplaces. The main tool to manage orders from different sources. It can replace accounting system, warehouse manage system, shipping system from different couriers etc. A lot of automatisation actions that helps fasten your everyday work.

Nachteile:

Lack of marketplaces communication integrations like Amazon messages, Shopee chat, Allegro discussions and messages.

George
Administrator in Rumänien
Möbel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing expansion in different way

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like that this product have many integrations, with all platforms you need, like amazon, emag, WooCommerce, and you can add more accounts from same platforms thats amazing, like 3 WooCommerce account or emag accounts from same country and sync it.

Nachteile:

It miss a batter integration for importing the variation from WooCommerce, and I will like to be contacted by a manager to help me, I want someone insistent to help me to learn the platform, that is missing.

Merticariu
Administrator in Rumänien
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Baseliker big problems

1,0 letztes Jahr

Vorteile:

NOTHING good with the help of baselinker, only nerves, stress and lost money

Nachteile:

I have had problems for 1 year with the listing of 500 products and even now, after all this time, the problem of listing 500 products imported from emag in baseliker and associated afterwards for the synchronization of prices and stocks could not be solved. I have to change something every day to the products in baselinker to make the listing and even after the multiple interventions of several operators from the baselinker team, this has not been successful until now after several reimports and changes to the products sent one after the other and which they said were not even resolved 50% of them are not synchronized. For this reason, I gave up on a project with 80,000 products, even though I paid between 100 and 150 euros per month, just because I had the products in baselinker at their suggestion, even though there were only 10 listed in the marketplaces 20 products, I was paying 150 euros monthly. What kind of integrator are you if you are not able to list in a year 500 products that have been imported into baselinker? If you are not able to return my money backAnd I wrote to you I don't know how many times that I want to talk to someone from your management to explain these problems to them, why can't I talk to someone there?Maybe tomorrow when I file a complaint with the opc that I paid and even after 1 year I still haven't solved these problems even though I'm up to date with the payment, maybe something will be solved

Nicolas
Operations Director in Deutschland
Konsumgüter, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Inexpensive solution for Polish Platforms

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Pretty solid throughout the years to get Polish platforms worked out in terms of catalogue and overall management.

Nachteile:

Only issue we have is the tracking not coming from our shipping software through to baselinker. So polish orders do have to get their tracking numbers confirmed manually for now. It's a minor problem considering how easy friendly and inexpensive this solution for such non-mainstream market.

Marius
Director in UK
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Extremely good value for money marketplace management platform

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: It is absolutely great for integrating with marketplaces, especially for syncing orders.

Vorteile:

It's really cheap and has loads of marketplaces to integrate with. Probably one of the best features is their customer support system, it's so easy to raise and track tickets. And they respond really quickly.

Nachteile:

When it comes to offer synchronization it's not great if you manage offers outside of Baselinker like we do (we use Shopify for that). Syncing offers is a manual and inconvenient task. Also, product export features are too difficult to use for a beginner. I didn't find the prebuilt reports for download to be very useful either.