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Was ist Vision Helpdesk?

Vision Helpdesk bietet Kundendienst-Software-Tools - 1) Help Desk Software (Multi Channel Help Desk) 2) Satelliten Help Desk (Multi Marke Help Desk) 3) Service Desk (ITIL / ITSM Help Desk). Vision Helpdesk ist ein ALL-IN-ONE Kunden-Support-Help Desk, mit dem Du verschiedene Kanäle wie E-Mail, Web-FORMULARE, Twitter-, Facebook-, ANRUFE unter einem Dach verwalten kannst. Vision Helpdesk wird von +8000 Unternehmen auf der ganzen Welt verwendet.

Wer verwendet Vision Helpdesk?

Web-Hosting-Unternehmen, E-Commerce-Geschäfte, Online Business, Software-Unternehmen, Unterstützungs-Industrie, Alle Unternehmen, die ihren Kunden via E-Mail, Telefon, Chat, Facebook und Twitter unterstützen möchten

Vision Helpdesk Software - 1
Vision Helpdesk Software - 2
Vision Helpdesk Software - 3
Vision Helpdesk Software - 4
Vision Helpdesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Vision Helpdesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Vision Helpdesk

Vision Helpdesk

4,7 (35)
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
33
4,4 (35)
4,5 (35)
4,8 (35)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
133
28
4,5 (573)
4,4 (573)
4,6 (573)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Vision Helpdesk

Freshservice
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
ManageEngine ServiceDesk Plus
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Kayako
Am besten bewertete Funktionen
Live-Chat
Supportticket-Management
Warteschlangenmanagement
HappyFox Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Spiceworks Cloud Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
WhatsApp
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
InvGate Service Desk
Am besten bewertete Funktionen
Service Level Agreement (SLA) Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
Web Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deskero
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ticket-Management
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Vision Helpdesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
20%
3
6%
Gitesh
Gitesh
Technical Lead
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Excellent Help Desk software with wonderful features.

5,0 vor 10 Jahren

Kommentare: We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Vorteile:

SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Nachteile:

Till today I didn't find out any.

Boyang
Junior Data Integration Developer in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding Customer Support with Vision Helpdesk

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have been using Vision Helpdesk for a few months now and I am very pleased with it. The customer service team is always available and willing to help. The software is easy to use and provides a great user experience. The cost is a bit expensive but it is worth it for the excellent customer service you get in return.

Vorteile:

Vision Helpdesk is an amazing customer support software. It is easy to use and provides a great user experience. The customer service team is very knowledgeable and helpful. They are always willing to answer any questions or help troubleshoot any problems. They are also very prompt in responding to customer inquiries.

Nachteile:

The only downside to Vision Helpdesk is the cost. It can be quite expensive for a customer service software. However, it is worth it for the excellent customer service you get in return.

Gestione
Marketing Director in USA
Maritime Wirtschaft, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Imperative Solution for Ideal Customer Help

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Vision Helpdesk has determined approach in creating solid and immediate communication, where customers are well heard.

Nachteile:

Vision Helpdesk is apprehensive and collective, making communication straightforward.

Daniel Alejandro
Venezuela
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Pretty good app for managing tickets

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets. Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Nachteile:

Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

Daniel
Daniel
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Vision HelpDesk Customer Support tools is super fast and simple to use

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: WebhostingUK.com has been using Vision Helpdesk for over 10 years now, we have found this tool really helpfull and one of the best help desk software that offers you download as well as SAAS version. Multi-company satellite helpdesk feature than helps us support our reseller hosting customers...and now they have also introduced LiveChat which has made support process fast and effective.

Vorteile:

Vision helpdesk helps use to handle customer support tickets as well as live chat it one single portal which makes life easy for staff to create tickets or switch to chat, its fast and effective solution for staff as well as the customer.

Nachteile:

Nothing quit serious to worry about. Using it for more than 10 years now.