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Was ist Neon CRM?

NeonCRM ist eine cloudbasierte NPO-Software (Non-Profit-Organisationen), die Tools zur Unterstützung der guten Arbeit von gemeinnützigen Organisationen bietet. Unabhängig von der Größe oder Branche hilft das CRM für gemeinnützige Organisationen Tausenden von Organisationen und Verbänden dabei, mit Spender*innen zu interagieren, Mitgliedschaften zu verwalten, Veranstaltungen zu planen, Freiwillige zu verfolgen und vieles mehr.

Neon wurde von und für Menschen entwickelt, die gemeinnützige Organisationen betreiben, und lässt sich problemlos in die beliebtesten Tools der Branche integrieren, darunter: QuickBooks, Constant Contact, MailChimp und andere.

Wer verwendet Neon CRM?

NeonCRM ist eine leistungsfähige, integrierte Fundraising-Lösung. NeonCRM wird von kleinen lokalen Gemeinschaften bis hin zu großen nationalen Organisationen eingesetzt.

Neon CRM Software - 1
Neon CRM Software - 2
Neon CRM Software - 3
Neon CRM Software - 4
Neon CRM Software - 5

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Neon CRM

Neon CRM

4,4 (543)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
111
26
4,1 (543)
4,3 (543)
4,3 (543)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
205
4,4 (666)
4,2 (666)
4,4 (666)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Neon CRM

Greenhouse
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Management
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen
Blackbaud Financial Edge NXT
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Hauptbuch
Kontenabgleich
MemberLeap
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
Insightly
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Little Green Light
Am besten bewertete Funktionen
Spenden-Tracking
Spender-Management
für gemeinnützige Organisationen
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Bloomfire
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Neon CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
42%
3
8%
2
3%
1
1%
Julie
Julie
Director of Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Friendly

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

I have worked in a few CRMs since starting my career, and Neon CRM is the most user friendly. Also, the help section is wonderful and easy to understand. If I cannot find an answer, customer service is prompt and helpful.

Nachteile:

It would be nice if Neon had more capabilities for events such as a silent auction/raffle function.

Antwort von Neon One

vor 6 Monaten

Hey Julie, thank you so much for taking the time to leave us a review! It's so wonderful hearing how useful our help resources and support team have been for you. Thanks again!

Kieran
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Customer Service and Ease of Admin Stress

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Amazing and have recomended them to most non profits researching for a new crm.

Vorteile:

The customer service is what made the decision easiest for us. Responsive and listens to every concern.Administrative heachaces are lessened with automation. The CRM integrates with many programs to reduce user entry errors on the backend.

Nachteile:

events management still needs work (9/6/23). While It is great to use and get a complete picture of the constituent, the actual designing and then the signup pages fro events is cumbersome without help.

Antwort von Neon One

vor 6 Monaten

Hey Kieran, Thank you so much for this glowing review! We are thrilled that your experience has been positive and that Neon CRM has helped you and your team in so many ways. Thanks again!

Amanda
President in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Started good and now terrible

1,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

The company was good when we first started using it several years ago. It is now a larger company that seems to value profit over happy clients.

Nachteile:

Too expensive for what is included, horrible customer support, may take over a week to respond.

Stephanie
Stephanie
System Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A powerful CRM system for small businesses

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: We were able to consolidate membership, event, fundraising, and accounting data with the assistance of Neon's centralized database. The fact that we can generate almost any report has greatly increased the value of this information in helping us achieve our aims and ambitions.

Vorteile:

I enjoy making reports and filling out forms. Adapting an existing form to my requirements and developing a report to go along with it. It's incredible how many tools are available. Despite working with a CRM consultant, I can use various resources to find things out.

Nachteile:

While the steps may not always be obvious, any questions you have can be answered by visiting the Help Center or chatting with a representative. Filtering reports requires some practice, but the power to make personalized reports more than makes up for it.

Stuart
Director of Operations in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fundraising, Event, and Contact management for Non-profit

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

The built-in fundraising, event registration, and contact management features have allowed us to keep everything inside of NEON. Previously we were cobbling together data from separate systems with quite a lot of Excel exporting and importing in between.

Nachteile:

The built-in email template creation tool is powerful, but the learning curve is a little greater compared with other platforms which specialize in email marketing. After a little effort, we were able to recreate what we needed in NEON.We have not found a straightforward, built-in feature to put multiple contacts into a dedicated group for one-off purposes. It can be done, but one higher level of organization of contacts would make contact management almost perfect.

Antwort von Neon One

vor 6 Monaten

Hey Stuart, thank you for leaving us this thoughtful review! I think your idea around adding the ability to add contacts to a group for one-off purposes is stellar. Have you submitted that idea to our Suggestions Portal? Our team will review it and let you know if this is something we can move forward with implementing! Thanks again :)