Was ist Calendesk?

Calendesk ist ein komplettes Online-Buchungssystem. Mit Calendesk kannst du Buchungen von deinen Kunden akzeptieren, ihre Zahlungen abwickeln, sie kontaktieren und eine Startseite für sie erstellen.

Verwende Vorauszahlungen und Abonnements, um einen stabilen Umsatz zu gewährleisten. Die Automatisierung der Rechnungsstellung erleichtert dir die manuelle Arbeit. Sende E-Mails und Textnachrichten, erstelle ansprechende Newsletter, teile Inhalte und ermutige zu Aktionen mithilfe von Push-Nachrichten.

Wer verwendet Calendesk?

Einzelpersonen, kleine Unternehmen sowie Unternehmen, die bis zu 100 Mitarbeitende einstellen. Es spielt keine Rolle, ob du 10 oder 5.000 Kunden hast. Automatisiere die Terminplanung für dich und deine Kunden.

Wo kann Calendesk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • MPR Sp. z o.o.
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Polnisch

Über den Anbieter

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Calendesk – Videos und Bilder

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Calendesk

24,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
8,00 $/Monat
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61,00 $/Monat
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29,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Calendesk Funktionen

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungskalender
  • Verfügbarkeit-Management
  • Wiederkehrende Termine

Alternativen für Calendesk

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Bewertungen über Calendesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
23%
Verifizierter Rezensent
Specialist at Marketing in Polen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I'm satisfied with the cooperation.

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Customer service is helpful and always guide me to solve my problem.

Nachteile:

That my website presents different depends on the scale of monitor which I find a little annoying.

Antwort von MPR Sp. z o.o.

vor 7 Monaten

Hello! Thank you for your review. Please get in touch with us regarding the different resolutions of your website. We will double-check your settings.

Yuliia
Photographer in Polen
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A service that has everything except a user-friendly interface

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I created both a website and a booking system and an app for my clients in just two days through this service! Such a great list of features overcomes all the drawbacks

Vorteile:

The most important thing is that this service combines ALL the features I need: - Convenient online booking - A calendar on my phone and laptop - The ability to customize services for your business area - Ability to create a website and app - Easy connection to online payments - Synchronization with Google calendar

Nachteile:

The only and biggest disadvantage is the uncomfortable and non-obvious user interface. Yes, tech support always answers calls and messages, but I wish I could figure it out myself. Some problems can't even be found in the FAQ - it's also poorly written For example, one of the silly mistakes is that when you download the app and want to go into the admin area, the app asks for the company ID, this information is not available on the computer, and only after half an hour of searching in the admin area and in the FAQ I guessed myself that it is just the company NAME. Why? It is not understandable

Antwort von MPR Sp. z o.o.

vor 8 Monaten

Thank you, Yuliia, for your feedback. I redirected your message to our team. We will work on the things you pointed out.

Bartosz
Administrator/Technik Prac Biurowych in Polen
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great application to expand

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We are still in transition to Calender's so im sure there will be some twerks however first initial set up was easy.

Vorteile:

Product is easy to use. Setting it up was very easy/ intuitive. Price is attractive as on other platforms you have to pay for additional users. Android and iOS apps. SMS reminders are essential to our business and there is possibility to set them up. Easy set up of GDPR/RODO. Support is very attentive.

Nachteile:

Software is styl developing therefore there are some problems, however all the problems are quickly solved after speaking on online chat with support. Only Stripe as method of integrated payment system payment. No names of clients at first glance in android app is a bit of a problem as my team have to click on name of the event to see who is the klient.

Antwort von MPR Sp. z o.o.

vor 6 Monaten

Thank you, Bartosz! We will share your feedback with the team.

Richard
Owner in Niederlande
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best for larger consulting firms

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Extensive possibilities for configuring products, services and pricing structure for multiple employees. Friendly and knowledgeable support.

Nachteile:

Too much going on for a small bootstrapping company that just wants an easy and attractive way to offer appointment scheduling for sales calls on the website. The backend of Calendesk looks old school corporate and you need to configure stuff in different modules to get where you want. I can see the match for larger consulting or law firms and such, where configuring all the possibilities can be delegated to the back office.

Antwort von MPR Sp. z o.o.

vor 4 Monaten

Thank you Richard for your feedback. We would love to talk to you to get a better view of your needs, would you mind contacting us?

Thomas
Business Owner in Deutschland
Bildungsmanagement, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Terrific support, vast functionality, widely configurable

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Still in Trial phase enjoying the outstanding, apparently everpresent support that implements features right away

Vorteile:

Overall appearance, overall functionality, intelligent features,

Nachteile:

Yet too few options for configuration in a lot of details (views monthly, weekly, fonts, colors, field lengths, German language...)

Antwort von MPR Sp. z o.o.

vor 7 Monaten

Thank you, Thomas, for your feedback! We forwarded your comments to our colleagues responsible for improvements.