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Was ist Tuvis?

Tuvis verhilft Vertriebsteams zum Erfolg durch die Integration von Messaging-Anwendung in dein CRM. Mit wenigen Klicks kannst du einen Überblick gewinnen, die Kundenerfahrung verbessern und die Leistung steigern.

Wer verwendet Tuvis?

Tuvis identifiziert deine Kontakte im CRM und zeigt ihre Informationen und Historien an. Mit einem Klick kannst du einen neuen Lead aus dem Tuvis-Panel direkt in Salesforce erstellen.

Tuvis Software - 1
Tuvis Software - 2
Tuvis Software - 3
Tuvis Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Tuvis das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Tuvis

Tuvis

4,6 (145)
3.600,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
1
Keine Integrationen gefunden
4,5 (145)
4,3 (145)
4,5 (145)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
231
4,3 (5.952)
4,2 (5.952)
4,4 (5.952)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Tuvis

HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zenvia Conversion
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Gespräche
Filesharing
Persönliche Nachrichten
Zapier
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Drittanbieter-Integration
Integrationsmanagement
UiPath
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Code-Free Development
Process Builder
Process Street
Am besten bewertete Funktionen
No-Code
Prozessmodellierung & Design
Workflow-Management
Anypoint Platform
Am besten bewertete Funktionen
API
Debuggen
Integrierte Entwicklungsumgebung
Make
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Integrationsmanagement
Workflow-Konfiguration
Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Tuvis

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
28%
3
7%
Fernando
Fernando
Chief Growth Officer in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Umweltdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Useful tool for high-productivity professionals

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I make extensive use of WhatsAPP Web messages and use Whatslly to add them to CRM Salesforce. For my contact management it is essential

Vorteile:

Very easy to use, efficient WhatsAPP integration. Very useful solution for Salesforce on a daily basis

Nachteile:

Price is high for smaller companies. Automatic synchronization can improve File upload functionality could be more practical, copying content directly from WhatsAPP

Antwort von Overstack

vor 3 Jahren

Hey, Fernando! Thank you so much for taking the time to write a review of Whatslly, we really appreciate this feedback! We are working every day on bringing new features to our product based on our customer's needs :)

Andrew
UK/European Business Manager in UK
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An essential part of our sales teams day to day work

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Due to the nature of our target market, much of our B2C communications go through WhatsApp. Prior to discovering Whatslly we were wasting a huge amount of time manually adding contacts and sending messages. It's not overestimating it when I say we use it every single day and I can't imagine working without it, it's now an essential part of our tech stack. The templates and conversation sync means we save even more time when contacting our clients. Support are super responsive and helpful and new updates are solving problems I didn't even know we had!

Nachteile:

There's not really anything, but if I were to pick one it would be having to add individual countries that we want to send messages, it would be good if we could add by continent or just add all countries

Antwort von Overstack

vor 3 Jahren

Hey, Andrew! Thank you so much for taking the time to write a review of Whatslly, we really appreciate this feedback! We are working every day on bringing new features to our product based on our customer's needs :)

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not exactly what I needed for a

3,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I've used Tuvis to interface with research sponsors who are evaluating my lab's work. Things like facilitating bug reports and just real-time communication support. Using it was insisted by our sponsors. It was an OK experience, but for the type of communication we needed to do, a more developer centric way of communicating bugs and support items would be better for my lab. That's not to say Tuvis is a bad product, just not the best fit for me. Tuvis could work well for other companies or groups though.

Vorteile:

Highly integrated with a number of instant messaging apps. Especially works nicely with WhatsApp and iMessage.

Nachteile:

Just wasn't the best fit for my lab. It was insisted that we use Tuvis for a project by our sponsors. Real-time communication is very smooth but not exactly a good fit for a lab. Looks good for a business though.

Matias
Account Director in Mexiko
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

How whatslly can change the gameplay

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's an amazing tool and works with most industries

Vorteile:

It helps you to integrate a vital part of your daily work into CRM so as a manager or the business owner can have clarity of what your team is working on and have reports about it

Nachteile:

That you need to be on your computer and can log the info on your phone

Antwort von Overstack

vor 3 Jahren

Hey, Matias! Thank you so much for your comments! We really appreciate this feedback, it helps us a lot to improve our product :)

mohammed
Sales in Vereinigte Arabische Emirate
Immobilien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Satisfied User

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent.

Vorteile:

I can log in my activities without any hustle. It has integrated whatsapp and salesforce and makes my life much easier to report my activities.

Nachteile:

It does not have integerations with apps like Instagram or Facebook but nothing dislikeable about the software in specific.

Antwort von Overstack

vor 3 Jahren

Hello, Mohammed! Thank you so much for your feedback, we really appreciate it! Hopefully will have those features in the future.

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