Was ist Payaca?

Payaca is a job management software and app that enables businesses within the trade convert more leads, automate their workflow and grow their business:

- Create and send interactive quotes, estimates and invoices
- Manage customers and pricing
- Schedule jobs and assign them to your team
- Integrate with leading payment and accounting softwares (including Xero, Quickbooks, Zapier, Stripe)
- Track business performance with analytics
- Get quality customer service

Wer verwendet Payaca?

All home service businesses, including electricians, plumbers, gas and heating engineers, landscapers, gardeners, roofers, HVAC, builders, kitchen and bathroom fitters, tilers, installers and more.

Wo kann Payaca bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Payaca
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Neuseeland, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

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Payaca – Videos und Bilder

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Payaca

54,00 £/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
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Nicht verfügbar
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35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Payaca Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Rechnungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragskostenrechnung
  • Automatisierte Angebotserstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fotos hinzufügen und bearbeiten
  • Für HLK-Unternehmen
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Management
  • Job-Planung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leadmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Preis- / Margen-Management
  • Preismanagement
  • Projekt-Abrechnung
  • Rabattmanagement
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierungs-Management
  • Schätzung
  • Terminplanung
  • Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Payaca

Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
AroFlo wurde von Branchenprofis entwickelt und ist eine vertrauenswürdige Außendienstsoftware. Es automatisiert Unternehmen und erleichtert den Arbeitsalltag.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
Vereinfache dein Servicegeschäft. Vollständige Terminplanung und Auftragsmanagement. Verwalte Leads, Kostenvoranschläge, Jobs, Rechnungen, Zahlungen von überall aus.
Einfaches All-in-one-Tool für dein Unternehmen, inklusive CRM, Angebotserstellung, Abrechnung, Projekte, Personalwesen...
All-in-one-Außendienstmanagement-App mit umfassenden Funktionen zum Ausführen und Erweitern von Vorgängen jeder Größe. Fakturierung, Zahlungen und mehr!
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Furious ist eine umfassende und intuitive Lösung zur Verwaltung und Steuerung deiner Teams, deines Dienstleistungsunternehmens oder deines Start-ups.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Verwalte deine Services und deinen Geschäftsplan, verfolge Jobs in Echtzeit, erstelle Rechnungen und Angebote und erhalte Zahlungen und Statistiken.
Scoro ist die umfassendste Projekt-Management-Lösung für professionelle und kreative Dienstleistungen. Erfahre mehr über Scoro
Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.

Bewertungen über Payaca

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
18%
Chris
Business owner in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fantastic software

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: My overall experience with Payaca has been fantastic. I'm getting on really well with the product and looking forward to using it for many more years and excited to see the additional features they add. It's really helped increase my sales, my quote conversion rate has increased massively and that is probably down the professional look it provides. The customer service is brilliant also. Any questions you may have, their team are always there to answer or solve any issues. Excellent all round package with Payaca!

Vorteile:

I love the fact that I can create a quote or invoice in short time. Also once an invoice is sent it integrates with xero where my invoices and vat get automatically inputted into the software for my accountants easy access. Being able to offer 0% finance is a game changer in my business, that's the route alot of customers want to go down these days so it's a great feature.

Nachteile:

There's nothing I Dislike about Payaca but the only thing missing for me is a customer satisfaction note to sign at the end of a job.

Antwort von Payaca

vor 10 Monaten

Hi Chris, Our overall experience has been fantastic with you too! It's been really great to have you onboard from the very early days. There's a lot of great feedback you've given us over time, plus putting our name out there for others is always appreciated! You've made some of my points for me; increasing quote conversion rates with the professional looking quotes, the ease of creating and sending a quote, integration with existing software and many more features are all a core part of the experience that we're delighted work for you and so many others. A satisfaction note is included on 0% finance jobs, though we could look at including it for all jobs potentially. Your feedback is always welcome Chris, thank you for the time you've given us in helping to shape the product and we look forward to working with you in the future too! Best regards, Michael

Mark
Director in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A real game changer

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: We’ve had feedback that the customer experience with received quotes has been a deal breaker for them, winning us the business over competitors. What else can we say..

Vorteile:

The simplicity of the quoting process and then invoicing has massively reduced the time needed allowing us to concentrate on business development. That paired with the customer experience means that this tool is now one of the most critical in our business.

Nachteile:

In all honesty at present we don’t have any gripes.

Antwort von Payaca

vor 10 Monaten

Hi Mark, I can tell you honestly the whole team are delighted to see your response! The message we always try to get across is not only is it easy to use for you as a business, but crucially it's very accessible for your customers too. It's been good to receive your feedback over the time you've been with us and we are implementing a whole lot more that should make life even easier. It's been great working closely with you over the last 12+ months and we look forward to working with you to make the system even better. Best regards, Michael

Andrew
Electrician in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Electrical Contractor

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Very good. Tech have helped me a few times with some minor issues and seem to be happy to take onboard advice on how to better the app

Vorteile:

Pre existing integration with stripe as this allowed a streamlined process to get paid.

Nachteile:

Lack of other integrations such as go cardless for recurring payments such as subscriptions and long term rentals.

Antwort von Payaca

vor 11 Monaten

Hi Andrew, Thank you for your review. Customer feedback is invaluable to us so we always appreciate your input. We've got plenty on the way we'll be able to show you soon! We will be adding the ability to take staged payments, plus other integrations beyond Stripe so look out for that in future updates. We look forward to seeing you at the end of the month, it'll be good to finally meet in person! Best regards, Michael

Jack
Plumber in UK
Bau, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Jack’s review

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Very helpful customer support & easy software to use.

Vorteile:

I like the quote designs & the software is easy to use.

Nachteile:

It saves a list option every time. So I end up with loads of list items that I don’t need.

Antwort von Payaca

vor 10 Monaten

Hi Jack, Thank you for your very positive words We're very glad to hear you find the software easy to use, that's always one of our top priorities. We're also glad you like the quote designs, from the feedback we often receive, your customers do too! With regards to items, for the most part users like that it saves the items for future use. We'll take a look at your individual situation and see what we can do! Thank you for joining us and we look forward to bringing you even more value for money in the near future. Best regards, Michael

Callum
Plumber in UK
Bau, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Macquarie Plumbing Services

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Very good. No complaints and don’t intend on leaving

Vorteile:

Easy to use. And a very responsive support team. Looking forward to using 0% finance when I’m able to

Nachteile:

You can’t use your own advertising for finance, it has to be plastered in “Payaca” which for me takes the personal touch away from my business

Antwort von Payaca

vor 11 Monaten

Hi Callum, Thank you for your really positive feedback. It's great that you find it easy to use, that is always one of our main priorities when designing new features for the system, some of which you will be seeing very soon! Thank you for your kind words on the support as well. We aim to ensure Payaca has that personal touch, we know what it is like to talk to a bot and not get the answer you are looking for, believe me! We understand what you mean about the finance aspect, we need to do that to stay compliant with the regulations, though when you get the 0% finance going you will be able to make it much more personal! Thank you for joining us, we are glad that you are very happy with us and I'm sure you'll be even happier with the updates we have coming up. We'll be in touch to show you a preview of what's to come! Best, Michael