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Was ist Amazon Connect?

Amazon Connect – Biete hervorragenden Kundenservice zu geringeren Kosten mit einem nutzerfreundlichen Omnichannel-Cloud-Kontaktcenter.

Spare bis zu 80 Prozent im Vergleich zu herkömmlichen Kontaktcenter-Lösungen, ohne Mindestgebühren, langfristige Verpflichtungen oder Vorablizenzgebühren. Skaliere ganz einfach hoch oder herunter, um die Nachfrage zu erfüllen, und erhalte die Flexibilität, Zehntausende von Kundendienstmitarbeitern einzubinden, die von überall aus arbeiten können.

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Wer verwendet Amazon Connect?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Amazon Connect

Amazon Connect

4,6 (32)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
42
4,5 (32)
4,5 (32)
4,6 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
4,3 (88)
4,2 (88)
4,2 (88)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Amazon Connect

Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Mobiler Zugriff
Twilio Flex
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Multi-Channel-Kommunikation
Verfolgung von Interaktionen
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Google Meet
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
Freshservice
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
DialedIn CCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Prädiktive Wähler
CallTrackingMetrics
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über Amazon Connect

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
31%
3
6%
Alex
Projektmitarbeiter in Deutschland
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Super Handling

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Bisher kann ich ausschließlich positiv berichten

Vorteile:

EInfache Handhabung, verständliches Design

Nachteile:

Es gibt so gut wie keine Nachteile, die sich nicht durch Gewöhnung beheben lassen

Jhon
Jhon
Master of Information Technology in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The contact center able to offer a unique user experience

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Amazon Connect is the evolution for forward-thinking contact centers interested in providing their customers with a pleasant and interactive experience, Through its programmable IVR and thanks to the help of AI it allows to incorporate programmable and informative messages to customers in a matter of minutes and thanks to the robust integration of other Amazon services allows access to metrics with detailed graphs (Amazon Quicksigth) and a huge storage capacity (Amazon EC2) capable of saving the recordings of all calls without the risk of data loss, for reasons like this make Amazon Connect an ideal choice for contact centers in the cloud.

Vorteile:

Since the implementation of Amazon Connect we have been able to experience some of its most notorious features, we can have any number of telephone agents providing technical support from anywhere in the world since the tool does not require licenses tied to physical machines, the tool being an on-premises solution allows us to continue with the attention to users even when there were connection problems in the datacenter where the server of the old platform for receiving calls was hosted, large data storage capacity which is usable to store the number of calls that minute by minute enters our operation, detailed and configurable metrics that allows us to analyze the status of the operation in real time.

Nachteile:

The graphical user interface is one of the points that has had more criticism from our team, it is clear that Amazon Connect has the functions to configure and monitor the operation in real time but the interface does not offer the intuitiveness that is required to perform some actions that require immediate response such as (display of ID_REMOTE, customized alerts for exceeding some metrics such as TMO, HOLD, call duration), additionally the diffusion of messages or notifications to the agents (pop-up) are help tools within the operation in which within Amazon Connect is not available.

Kremena
Executive Assistant in Bulgarien
Vorstandsbüro, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

A Powerful Contact Center Solution

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Easy Integration- seamlessly integrates with other AWS services, enhancing overall functionality. Scalability- highly scalable, making it suitable for businesses of all sizes. AI-Powered Features- utilizes AI for real-time performance improvements and natural language understanding. User-Friendly Interface- intuitive drag-and-drop interface for building call flows. Flexible Pricing- pay-as-you-go pricing model, making it cost-effective.

Nachteile:

Limited Non-Phone Features, and primarily focused on telephony, with fewer features for non-phone use cases. Occasional connection errors reported, which might affect call quality. Advanced features may require technical expertise to set up.

Jelfry
Customer care in Dominikanische Republik
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazon connect is the best contact software

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: My experience has been awesome, i can complain at all. Very user friendly. If for reasons you lose the track of the chat, you can go back, maybe with another agent, but they will be able to see what you were contacting them.

Vorteile:

I has been using Amazon Connect for awhile now, and the most i like it is that the automatic responses while chatting are very accurate with the topic you arw working to, very fast and reliable. The same as when you need to chat with a real agent, as soon as you ask to be connected you are redirected to and the agent can see the records and what you are trying to do.

Nachteile:

Just a few topics options when chatting with the bot, but that can be totally customizable as you wish.

Maria
cfo in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

amazon review

3,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Every time I have used it, it has been pretty simple.

Vorteile:

We can get quick answers with any simple problem you might have.

Nachteile:

Hard to get a human when you have a difficukt issue.