ePly

Wer verwendet ePly?

Veranstaltungsplaner, die ein Registrierungssystem wünschen, das sie dabei unterstützt, sämtliche Tickets für ihre Veranstaltungen zu verkaufen und ihre Arbeit schneller zu erledigen. Einige Nutzer erstellen ihre eigenen Formulare, während andere ePly nutzen, um maßgeschneiderte Formulare zu erstellen.

Was ist ePly?

ePly ist dein Partner für eine schnelle, einfache und erfolgreiche Veranstaltungsplanung.
Die einfache, skalierbare Online-Event-Registrierungsplattform wird von einem Expertenteam unterstützt, das dir persönlichen Support bietet. Ideal für Veranstaltungen bei Verbänden, Universitäten, Behörden und Firmen.

ePly – Details

ePly Services

http://www.eply.com/

Gegründet 2002

ePly – Kostenübersicht

ePly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ePly ist ab 4,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

4,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

ePly Funktionen

Meeting Software
Agenda verwalten
Ausschusssitzungen
Gesetzgebungs-Meetings
Interne Sitzungen
Materialwirtschaft
Protokoll-Management
Reisemanagement
Tagungsraum-Buchung
Teilnehmer-Management
Terminplanung
To-do-Listen Verfolgung
Tools für Vorgänge nach abgeschlossenen Meetings
Tools zum Vorbereiten von Meetings
Verwalten von Einladungen
Vorstandssitzungen
Wahl-Management
Abzeichen-Management
Benutzerdefinierte Formulare
Eventregistrierung
Gruppenanmeldung
Kalenderverwaltung
Klassenregistrierung
Kontaktmanagement
Marketing-Management
Online-Anmeldung
Registrierung vor Ort
Rückerstattungsabwicklung
Self-Check-in
Teilnehmer-Tracking
Umfragen & Feedback
Zahlungsabwicklung
Abzeichen-Management
Angebot in sozialen Medien
Catering-Management
Entwurf-Management
Kartenverkauf
Kundenmanagement
Lautsprecher-Management
Registrierungs-Management
Räumlichkeiten / Zimmer einstellen
Sponsoren-Management
Teilnehmer-Management
Umfragen & Feedback

ePly – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 48 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Verifizierter Rezensent
Event Concierge
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2019

"Great affordable product with responsive support"

Vorteile: Easy to use, friendly and fast support, excellent value

Nachteile: No audit log, hard to integrate travel data

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2019
Judy A.
Office Manager
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2016

"Have used this system for 4 events over 3 years. Their customer service is absolutely above any."

Kommentare: Pro's:
Customer Service, Customer Service, Customer Service
able to sort the information on screen in many ways
able to easily download to excel or 2 other formats
they will help you to customize all of your reports
and have lots of ready made reports
they get back to you every single time and help you completely solve the problem
they are very encouraging to "old" people that need more help...like me..
The cost is really low
Our members, do NOT have any issues when registering
Pictures easily added
I shared that the worst thing that I have to do is to make Name badges....and then they did it for us.....on their site they do all the work for you.
they look over what you have done and let you know if there are any changes that need to be made and will help explain how to do it...or honestly they fix most of it for you.
I was able to engage a sponsor by them helping me with a discount box...which was very helpful.
Josh is amazing to work with...has a lot of patience when explaining "stuff", and has a really great sense of humour...and we all need that when working with anything new...
they have a great blog that they invite their customers to help out with.
Having them build your system works awesome...it is always perfect and everything is so easy....and so worth the small cost.
I'm not sure what else to say right now...but I hope that they are in business forever...or at least until I retire...
Cons....
If you type to fast when entering the amount of a payment..you get ahead of the computer because you have to hit enter because of an explanation box....
Other than that, I would totally recommend anyone use this system. It works really well, their customer service is very helpful and very responsive and the cost is not expensive and it is a CANADIAN COMPANY.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2016
Keryn L.
Administration Assistant
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019

"Love the ease for my customers, needs better functionality"

Vorteile: It is very easy for my clients and customers to use, other than the invoices my clients LOVE this system.
For the most part the event registration is easy to set up and use.

Nachteile: They do NOT create individual invoice numbers that can run through out all my events.
Eply does not create invoices that I can download to a file for our accounts process - My clients and customers require invoices that are attached and not included the message of the email.
Every time I want certain features in my registration forms I have to ask support to do it. I have the same features in almost all of my registration forms.
Thank I can not modify everything that I need to to get the forms and reports that I need and was able to get on my prior product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019
Amy G.
Conference Planner
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018

"Outstanding Customer Service"

Kommentare: ePly has provided an invaluable tool for us to grow our events. HIGHLY RECOMMEND!

Vorteile: Customer Service - We have an extremely complex registration process for our conference. ePly customer service has exceeded our expectations. They basically held our hands to setup every detail. They also taught us a they helped so we could set up simpler event registrations on our own.

Nachteile: Nothing - everything has either worked really well from get go or customer service has immediately fixed any issues we've had.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018
Bryan D.
Coordinator
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2018

"90% of what I want."

Vorteile: Excellent support, customizable validators and reports. Filling in space now to get to 100 characters.

Nachteile: Some of the sent emails notifications show up in green, others red. Green would be much easier, as the red always looks like an error. Most importantly though, is that I am dying for a feature to embed the sales fields on our own website. Tito does this, but does not have any of the other features that eply currently has that we like so much (such as schedulable emails). Finally, it would be very helpful to be able to schedule emails relative to the event date and time, instead of calculating those times out ourselves. Thank you!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2018