Sugar Market

Wer verwendet Sugar Market?

Zielgruppe ist vor allem der Mittelstand, dennoch ist Salesfusion als umfassende Plattform zur Marketingautomatisierung leistungsstark genug für große Unternehmen.

Was ist Sugar Market?

Die Plattform wurde mit Blick auf den typischen Marketingexperten sowie das typische kleine Marketingbudget entwickelt. Durch native Integration mit verbreiteten CRM-Lösungen werden Vertriebs- und Marketingaktivitäten besser koordiniert und die Zusammenarbeit erleichtert. Von Marketingexperten für Marketingexperten entwickelt: Alle Komponenten sind extrem leistungsfähig und dennoch leicht zu bedienen; von der anfänglichen Gewinnung potenzieller Neukunden über die Planung der Kommunikation bis hin zur Bestimmung von Erfolg und Optimierungsmöglichkeiten.

Sugar Market – Details

SugarCRM

https://www.sugarcrm.com/solutions/sugar-market/

Gegründet 2003

Sugar Market – Kostenübersicht

Sugar Market bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Sugar Market ist ab 1.000,00 $/Monat verfügbar.

Videos zu Sugar Market
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Startpreis

1.000,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Sugar Market Funktionen

  • Dynamische Inhalte
  • Leadmanagement
  • Multichannel-Marketing
  • Verhaltensanalysen
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige All-in-one Marketing Software Liste

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Listen-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige E-Mail Marketing Software Liste

  • E-Mail Marketing
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen

Siehe die vollständige Kampagnenmanagement Software Liste

  • A/B-Tests
  • Drip-Kampagnen
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Leistungskennzahlen
  • Personalisierung
  • Pipeline-Management

Siehe die vollständige Lead Nurturing Software Liste

  • Daten-Import / -Export
  • Kontakt-Datenbank
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Datenbank-Integration
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Verifizierung/-Validierung
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools

Siehe die vollständige Leadgenerierung Software Liste

  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Marketing Automation Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Beurteilungen
  • Bewerber-Management
  • CRM
  • Hintergrund-Screening
  • Interview-Management
  • Lead- und Salesmanagement
  • Lebenslauf-Analyse
  • Lebenslauf-Suche
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Referenz überprüfen
  • Self-Service Portal
  • Stellenanzeige veröffentlichen
  • internes Personalwesen

Siehe die vollständige Recruitment Software für Agenturen Liste

Sugar Market Alternativen

Mehr Alternativen zu Sugar Market

Sugar Market – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 60 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,1/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Kirsten M.
Marketing Manager
Personalbeschaffung & -besetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019

"Great Marketing Automation Tool - Straightforward and easy to use"

Kommentare: Salesfusion has helped our marketing team save time and made creating campaigns so much easier! We've gone from manually updating lists using Excel files and constantly re-adjusing emails to make them look good on all platforms to make things work with only a few clicks! I definitely love Salesfusion, the ease-of-use and integration between CRM and MA platform!

Vorteile: Salesfusion has made it very easy for my CRM (Bullhorn) to be connected and synced with Salesfusion. I never have to push information manually - everything is done automatically. The drag and drop email, form and landingpage builder is incredibly easy to use and everything will look exactly like it does on your preview screen, in your once it's live/sent. This is something that doesn't apply to all marketing automation tools! Setting up leadroutes and smart nurtures is also incredibly easy and the customer service and training is also great.

Nachteile: The only thing I am not a 100% a fan of is the Events section - it doesn't have the drag and drop builder YET. I know they are working on it, but currently it's a bit more difficult and you need to know your way around HTML to get a good looking email and landingpage - although you can copy this from your drag and drop emails and landingpages if you know your ways around pulling this HTML from the source. This is the only thing I dislike.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019
Alexa B.
Marketing Coordinator
Medizinische Geräte, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.5.2019

"Sales Fusion is Great!"

Kommentare: The training team, and especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]are so knowledgeable. The training program when you are first on-boarded is fabulous!! Their support team is also amazing. They almost always have a solution to my problems/questions and are very fast to respond. This is the first time we have used a marketing automation tool and I'm very happy with Sales Fusion!

Vorteile: The software is pretty intuitive, which really helps when you are first starting out. Email builder is great! 2.0 just launched and is awesome. Their other modules are great too!

Nachteile: There's nothing I dislike. Including an additional training session on pulling reports once you have been using the tool for 6+ months would be nice. The training is thorough, but you don't have any data to pull, so you aren't really sure what stats you will want to pull/how to pull them once you do have data to pull.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.5.2019
Ashley A.
Marketing Analyst
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2016

"It is never their fault"

Kommentare: I have had many issues when it comes to this software. Their CRM is unable to search duplicates. It does communicate with my other software but it does not update properly. I have had emails sent out at 3 am because my user profile went from EST to some random time zone. I put multiple requests in the have this resolved but it was changed back with out a reason for it being changed in the first place. Emails scheduled for a nurture have just sent out prior to their scheduled release date. When I put a ticket in it was pushed off. I have gone weeks without a response from their support team and not a single time have they took responsibility. They like to blame Microsoft Dynamics or the user rather than take responsibility for their product. Their new user interface has made interactions improve but their customer service is still sub par.

Nachteile: Horrible customer support and frequent malfunctions

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2016
Rosina F.
Marketing Director
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2018

"An excellent tool that can grow with you"

Kommentare: I had experience with Salesfusion already in place at a previous position, but after that it was my first choice when needing a new automation tool in my current position. In the meantime I worked with Pardot and Marketing Cloud, but still chose Salesfusion. The functionality and price are excellent, and the team is exceptional, not only in onboarding and everyday help, but in hearing suggestions and implementing them.

Vorteile: Salesfusion offers very robust functionality - easily rivaling, if not coming out ahead of, Pardot and Marketing Cloud - at affordable prices for all tiers. Plus it is very easy to use. But, if you have any problems, the team is very responsive and helpful. Small companies and big companies alike can benefit from Salesfusion; when you grow, it can easily grow with you.

Nachteile: It is nitpicking, but I would like a little more functionality in the nurture campaign builder; the ability to add conditional steps based on peoples' behavior in the connected CRM data rather than just interactions with the campaign or website visits. For instance, "Is the customer's last order date in the last X days?": if yes, Branch A, if no, Branch B. With that I wouldn't need multiple campaigns to handle what is really just the one journey.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2018
Verifizierter Rezensent
Graphics and Marketing Development
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019

"Powerful Tool for Power Users"

Kommentare: SalesFusion handles the demanding tasks we need it to but there is a bit of a learning curve involved. The interface seems to be designed purely to accomplish the tasks it needs to with the User Interface taking a backseat. This is fine for those who have more complex marketing tasks to complete but maybe not for the average consumer. I will say, however, they are working hard to make the interface more user-friendly and easy to use. In the 3 years I have personally been using the software they have added many new "drag and drop" features which have made things much easier.

Vorteile: Support is helpful. Constantly working on improvements. Can accomplish complex tasks.

Nachteile: Too many layers to the interface. Not the most user-friendly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019