Was ist Sugar Market?

Die Plattform wurde mit Blick auf den typischen Marketingexperten sowie das typische kleine Marketingbudget entwickelt. Durch native Integration mit verbreiteten CRM-Lösungen werden Vertriebs- und Marketingaktivitäten besser koordiniert und die Zusammenarbeit erleichtert. Von Marketingexperten für Marketingexperten entwickelt: Alle Komponenten sind extrem leistungsfähig und dennoch leicht zu bedienen; von der anfänglichen Gewinnung potenzieller Neukunden über die Planung der Kommunikation bis hin zur Bestimmung von Erfolg und Optimierungsmöglichkeiten.

Wer verwendet Sugar Market?

Zielgruppe ist vor allem der Mittelstand, dennoch ist Salesfusion als umfassende Plattform zur Marketingautomatisierung leistungsstark genug für große Unternehmen.

Wo kann Sugar Market bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • SugarCRM
  • Ansässig in Cupertino, USA
  • 2004 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Indien, Kanada, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch und 17 weitere

Über den Anbieter

  • SugarCRM
  • Ansässig in Cupertino, USA
  • 2004 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Indien, Kanada, Vereinigte Staaten und 1 weitere

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Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch und 17 weitere

Sugar Market – Videos und Bilder

Sugar Market Software - 1
Sugar Market Software - 2
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Videos zu Sugar Market
Sugar Market Software - 1
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Sugar Market

1.000,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
900,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen

Sugar Market Funktionen

  • AB-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Anpassbare Felder
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bewerber-Management
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • Email-Kampagnen-Management
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Engagement
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Multichannel-Marketing
  • Personalisierung
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • ROI-Tracking
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Sugar Market

Lead Liaison bietet Website-Besucherverfolgung mit Lösungen zum Konvertieren und Identifizieren von Besuchern.
Magileads ist eine globale Lösung für die Prospektion durch E-Mail-Automatisierung. Nutzer können Leads aus der Datei generieren.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
Autopilot ist einfache und visuelle Marketing-Automatisierungs-Software.
Lerne Salesforce Marketing Cloud kennen, die führende Marketinglösung, um Kundenbindung zu verbessern. Erfahre mehr über Salesforce Marketing Cloud
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Lösung für die Entwicklung von Marketing-Datamarts und die Verwaltung von Direktmarketing-Kampagnen über mehrere Kanäle.
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Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.

Bewertungen über Sugar Market

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
31%
4
50%
3
15%
2
5%
Kirsten M.
Kirsten M.
Marketing Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalbeschaffung & -besetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Marketing Automation Tool - Straightforward and easy to use

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Salesfusion has helped our marketing team save time and made creating campaigns so much easier! We've gone from manually updating lists using Excel files and constantly re-adjusing emails to make them look good on all platforms to make things work with only a few clicks! I definitely love Salesfusion, the ease-of-use and integration between CRM and MA platform!

Vorteile:

Salesfusion has made it very easy for my CRM (Bullhorn) to be connected and synced with Salesfusion. I never have to push information manually - everything is done automatically. The drag and drop email, form and landingpage builder is incredibly easy to use and everything will look exactly like it does on your preview screen, in your once it's live/sent. This is something that doesn't apply to all marketing automation tools! Setting up leadroutes and smart nurtures is also incredibly easy and the customer service and training is also great.

Nachteile:

The only thing I am not a 100% a fan of is the Events section - it doesn't have the drag and drop builder YET. I know they are working on it, but currently it's a bit more difficult and you need to know your way around HTML to get a good looking email and landingpage - although you can copy this from your drag and drop emails and landingpages if you know your ways around pulling this HTML from the source. This is the only thing I dislike.

Alexa B.
Marketing Coordinator in USA
Medizinische Geräte, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Sales Fusion is Great!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The training team, and especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]are so knowledgeable. The training program when you are first on-boarded is fabulous!! Their support team is also amazing. They almost always have a solution to my problems/questions and are very fast to respond. This is the first time we have used a marketing automation tool and I'm very happy with Sales Fusion!

Vorteile:

The software is pretty intuitive, which really helps when you are first starting out. Email builder is great! 2.0 just launched and is awesome. Their other modules are great too!

Nachteile:

There's nothing I dislike. Including an additional training session on pulling reports once you have been using the tool for 6+ months would be nice. The training is thorough, but you don't have any data to pull, so you aren't really sure what stats you will want to pull/how to pull them once you do have data to pull.

Ashley A.
Marketing Analyst in USA
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It is never their fault

3 vor 5 Jahren

Kommentare: I have had many issues when it comes to this software. Their CRM is unable to search duplicates. It does communicate with my other software but it does not update properly. I have had emails sent out at 3 am because my user profile went from EST to some random time zone. I put multiple requests in the have this resolved but it was changed back with out a reason for it being changed in the first place. Emails scheduled for a nurture have just sent out prior to their scheduled release date. When I put a ticket in it was pushed off. I have gone weeks without a response from their support team and not a single time have they took responsibility. They like to blame Microsoft Dynamics or the user rather than take responsibility for their product. Their new user interface has made interactions improve but their customer service is still sub par.

Nachteile:

Horrible customer support and frequent malfunctions

Verifizierter Rezensent
Graphics and Marketing Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Powerful Tool for Power Users

4 vor 3 Jahren

Kommentare: SalesFusion handles the demanding tasks we need it to but there is a bit of a learning curve involved. The interface seems to be designed purely to accomplish the tasks it needs to with the User Interface taking a backseat. This is fine for those who have more complex marketing tasks to complete but maybe not for the average consumer. I will say, however, they are working hard to make the interface more user-friendly and easy to use. In the 3 years I have personally been using the software they have added many new "drag and drop" features which have made things much easier.

Vorteile:

Support is helpful. Constantly working on improvements. Can accomplish complex tasks.

Nachteile:

Too many layers to the interface. Not the most user-friendly.

Verifizierter Rezensent
Marketing Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One year in

4 vor 3 Jahren

Kommentare: The onboarding training process was very thorough and I refer back to those videos often. Once I got hands on, everything was pretty user-friendly, but once in a while things don't work when they should work (have to be deleted and readded and then it works).

Vorteile:

I really like the ease of use for certain parts of the system - the landing page builder and the nurture campaign flow come first to mind.

Nachteile:

I don't like that the different pieces of the system don't match each other (email builder vs landing page builder). And that they don't always work together (event module doesn't play nice with everything).