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Was ist VoiceAnalytics?
Die Sprachanalyselösung VoiceAnalytics verbessert die Leistung, das Qualitätsmanagement und die Kundenzufriedenheit in Callcentern sowohl bei kommerziellen als auch bei Kundenserviceaktivitäten. Die KI-basierte Lösung basiert auf einem leistungsstarken Sprachmodul und Algorithmen für maschinelles Lernen und kann Sprache-zu-Text mit hoher Genauigkeit verarbeiten sowie Schlüsselwörter erkennen, sodass spezifische Inhalte in Anrufen zu 100 % erkannt werden können.
Wer verwendet VoiceAnalytics?
VoiceAnalytics ist ideal für Kontaktcenter aller Größen in verschiedenen Branchen und hilft Unternehmen, aus jeder einzelnen Kundeninteraktion wertvolle Erkenntnisse zu gewinnen, die zu umsetzbaren Ergebnissen führen.
Wo kann VoiceAnalytics bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Xdroid
Support für VoiceAnalytics
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere
VoiceAnalytics Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Keine Gratisversion
VoiceAnalytics bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VoiceAnalytics ist ab 22,00 €/Monat verfügbar.
Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- Xdroid
Support für VoiceAnalytics
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere
VoiceAnalytics – Videos und Bilder






VoiceAnalytics Funktionen
Bewertungen über VoiceAnalytics
the biggest innovation in contact center quality assurance in the last 10 years
Kommentare:
xDroid’s solution automatically analyzes the speech-recordings of all (100%) of Inbound/Outbound calls, based on customized parameters or keywords, in order to spot quality or efficiency issues and/or identify best practices. Due to the efficiency of the automation, numerous new control/development use cases can be defined.
Results can be immediately fed-back to bankers and/or their superior & embedded into their training for improved productivity, customer satisfaction, lower churn and extra sales. Feedback can be both absolute/relative to peers or own past performance.
Vorteile:
Before the system is introduced QA was a sample based (1-3 %) manual call monitoring, channeled into incentives & training with retroactive controll (~1-2 weeks feedback cycle after actual call made) with high manuality, using numerous systems Now, with xDroid VA we have a 100% sampling: no missed issue or development potential Real-time, truly personalized feedback and the controll & feedback are in in one single system
Nachteile:
the introduction took longer than planned due to the limitations of the current voice recording system, but the support team was helpful and supportive throughout
Antwort von Xdroid
vor 3 Jahren
Hi Jozsef, Thanks for sharing your positive experience, your review and satisfaction mean the world to us!
In time, will provide great insight.
Kommentare: From being very sceptical initially, I am beginning to see the benefit VoiceAnalytics can provide.
Vorteile:
The user interface is great for the agents to see their performance. The agent and customer emotions are really helpful.
Nachteile:
Very difficult and time consuming to programme to achieve desired results, particularly in this industry if you have no skill set in this area. Once we have honed all the areas and made the correct adjustments, we will start to make real progress.
Xdroid review
Kommentare: Overall very good - looking forward to some more trainign that they are providing
Vorteile:
The ability to quickly access the data and for the staff to access their performance live
Nachteile:
The ability to go to low level specifics about how a call is scored - this was ore difficult that I imagined
Antwort von Xdroid
vor 3 Jahren
Thank you for your review David! We would be more than happy to provide more training.
agent review
Vorteile:
easy to use and helpful to keep track of where you are up to.
Nachteile:
its finds some words harder to learn.
Antwort von Xdroid
vor 3 Jahren
Thank you for your review, we are happy you find our solution helpful.