Was ist BusyPaws?

Dog Training and Doggy Daycare businesses, regardless of size, often need 5 or more software solutions to manage their business: Document Signing, Scheduling, Invoicing/Payments, Online Course Content, and Messaging. BusyPaws combines these into a single platform saving you time and money.

Wer verwendet BusyPaws?

Dog Trainers, Dog Daycare, Pet Grooming, Pet Care Business, Kennels, Boarding, Dog Walking

Wo kann BusyPaws bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • We Are Bar None
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • We Are Bar None
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Kosten ähnlicher Produkte wie BusyPaws vergleichen

BusyPaws

49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

BusyPaws Funktionen

  • Erinnerungen
  • Haustiergeburtstag-Tracking
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungskalender

Alternativen für BusyPaws

RevelationPets.com ist ein einfach zu verwendendes Online-Buchungssystem zur Verwaltung deiner Hunde- und Katzenzwinger. Kostenlose Testversion - Online-Reservierung - kein Kontakt Erfahre mehr über Revelation Pets
Kennel Connection ist eine Verwaltungssoftware für Einrichtungen zur Haustierpflege mit einer Kundschaft von mehr als 5.000 Unternehmen weltweit.
Ein Website-Builder für Haustiergeschäfte mit integrierten Business-Tools. Terminplanung, Rechnungsstellung, Personal, kundenspezifische Formulare, Mahnungen und mehr.
Finally a pet facility software and mobile app for pet kennels, daycares, groomers, and trainers, made by actual pet business owners!
Ein führender Anbieter im Bereich Sicherheit. Verwende die Lösung und erfahre, warum Tierprofis Pawfinity empfehlen. Kostenlose Testversion, kostenlose Einrichtung und kostenloser Support.
Eine für Mobilgeräte optimierte Softwarelösung für die cloudbasierte Datenverwaltung und für Onlinereservierungen und -buchungen im Bereich der Haustierhaltung. Spare mehr als 10 Stunden pro Woche.
Next Generation Pet Boarding Software that runs on any device. Packed with features and approx. 41% cheaper than competing products!
The first and only software in the industry to give your pet business a custom branded mobile app for customers to book your services!
PetLinx ist ein professionelles und nutzerfreundliches Softwarepaket, das als Komplettlösung für die Pflege von Haustieren, für die Unterbringung von Haustieren und für die Tagesbetreuung von Hunden entwickelt wurde. Erfahre mehr über PetLinx
A POS that helps you take on the online giants with the only platform made for pet store owners.
Einfache, optimierte Verwaltung für Fitnessstudios, Yoga- und Pilatesstudios, Musik- und Tanzschulen und mehr.
Koordiniere, verbessere dein Geschäft und baue es aus. PawLoyalty sorgt für die Einhaltung von Best Practices, damit die Gesundheit und Sicherheit deiner Gäste oberste Priorität bleibt.
Einfach wie SMS, aber leistungsstark, um deine Teamkommunikation deutlich zu verbessern.

Bewertungen über BusyPaws

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Emily
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The BEST booking software

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I love everything about this software. It looks great. My clients have the option of booking appointments themselves. Canceling the appointments via the client portal. Intake forms are generated and available for them to sign prior to their appointments. If I ever have an issue or made a mistake the Team at BusyPaws are available to me. I actually can talk to them and they’ve always been able to resolve my problems. They answer questions in a timely manner and take suggestions regarding improvements that can be made. I have recommended this software to other dog grooming professionals in the industry. It’s so much better then other platforms.

Vorteile:

This software is extremely useful, easy to use and full of features.

Nachteile:

The only con I had and will be implemented soon is the option for clients to add a tip at checkout.

Patrice
Owner/Dog Trainer in USA
Tierarzt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing customer service with a solid product

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Their customer service is top notch and it seems like they are continuing to develop their product. I save a lot of time and can have all my business needs met in 1 place vs. paying for and sending clients to different softwares.

Vorteile:

This product is pretty intuitive and they have helpful article detailing the set up process. Their payment process for clients is the easiest I have used yet. I love that they allow actual signatures so you can set up contracts too.

Nachteile:

There are some features that don't work ideally for my company, such as not being able to set different time frames in availability. I can only set one chunk of hours per day.

Sarah
Business Owner in Kanada
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform overall!

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Very good! Highly recommended.

Vorteile:

Great developers and service, vaccine records tracking and customer management.

Nachteile:

Some issues with usability that I believe are in progress of being rectified. For example customers consistently have issues with drop down menus selecting the wrong service - this could be changed somehow. Calendar could be more functional/easier to organize/use if multiple services/service categories. Need to be able to customize reminders and when they go out but happy they have added reminders.