Was ist Opsyte?

Opsyte is a portal that allows the hospitality industry to simply manage their data. With functionality ranging from HR (rotas, T&A, contracts, holiday, etc) to cashing up, reporting and analytics, and invoice processing.

We offer these services either in their entirety or as separate packages.

The platform is a front end solution for management, as well as offering accountants and administrators a streamlined and integrated service into the Xero and Sun accounting systems.

Wer verwendet Opsyte?

The Hospitality Industry: i.e. Bars, Restaurants, Nightclubs, Coffee Shops, Cafes.

Wo kann Opsyte bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Opsyte Online
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Opsyte Kosten

Startpreis:

75,00 £/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Opsyte bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Opsyte ist ab 75,00 £/Monat verfügbar.

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Opsyte – Videos und Bilder

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Opsyte

75,00 £/Monat
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5,50 $/Monat
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5,25 $/Monat
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Opsyte Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausfallzeit-Management
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Leistungskennzahlen
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterprofile
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Prognose
  • Rechnungshistorie
  • Self-Service Portal
  • Stechkarte
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeit & Anwesenheit

Alternativen für Opsyte

Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
Snapshift is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
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A lean & agile suite of HR tech, Darwinbox acts as a one-stop-shop to streamline HR processes across the entire employee lifecycle.
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Bewertungen über Opsyte

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
21%
3
7%
Egle R.
Manager in UK
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

life changing for business

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall we are very happy with Opsyte

Vorteile:

It is amazing software and app, so glad we changed into opsyte which takes a lot of work and pressure from the management. it is so easy to use and has all tools in one place

Nachteile:

The only negative feedback I have is the use of app, still has quite few bugs. sometimes clock in is not working.

Ed B.
CEO in UK
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Great team , amazing support

Vorteile:

invoice approval - Great team and support

Nachteile:

Another login, doesn't give enough reasons to reject an invoice - I would like to be able to write the reason why I have rejected an invoice

Antwort von Opsyte Online

vor 8 Monaten

Hello Ed, Thank you for taking the time to leave a review. I'm really glad you're having a good experience with Opsyte's Invoice Approvals, thank you for the kind comment about our team and the support. Your feedback about the "rejection reason" is noted, our team are planning to release this feature over the coming weeks, so keep your eyes peeled!

Jamie W.
Hospitality Operations Manager in UK
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

average system- could be better

3 vor 8 Monaten

Kommentare: average-could be better.

Vorteile:

need easier scheduling tool, need to be able to see the whole schedule on 1 page. Makes it easier to read and plan accordingly.

Nachteile:

scheduling tool- too awkward to use. needs to be simple and easy to build and review.

Antwort von Opsyte Online

vor 8 Monaten

Hello Jamie, thank you for taking the time to leave a review for us! I'd be really keen to hear more of your feedback about the rota - we are always making improvements to the software and your input would be useful for us. You may not be aware, but in the rota menu you can select to view a "condensed view" which significantly reduces the size of the rota and may help if you have lots of staff. I noticed you rated our customer support as a 2/5 and I would also love to know how you feel we could improve this. At the bottom left corner of your screen you can find our customer support button, which is always answered by one of our team quickly! Thank you again for your feedback, it's really useful to highlight areas for us to improve. I hope to hear from you soon.

Cara T.
Sous chef in UK
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy and simple

5 vor 8 Monaten

Vorteile:

The software was easy and simple to use, integration was seamless.

Nachteile:

The interface on mobiles aren't that great, using the app portrait doesn't format well on phones

Antwort von Opsyte Online

vor 8 Monaten

Hello Cara, I'm really glad that you find the software easy to use, and that your integration was seamless! Thank you for the feedback on the mobile app, it's an area that we are excited to improve and your input really helps us with that. Thank you for using Opsyte!

Matt G.
Accounts Assistant in UK
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Easy to use, great support and happy to use them

Vorteile:

Easy to use, I like how it makes my life easier

Nachteile:

I think they should develop a stock function

Antwort von Opsyte Online

vor 7 Monaten

Hello Matt, thank you for your review! We are delighted that Opsyte makes your work life easier. Thank you for your suggestion for the stock functionality, it is something that our team are wanting to implement - watch this space!