ServiceWise

ServiceWise

von TechExcel

Wer verwendet ServiceWise?

Designed for businesses of all sizes, it is a cloud-based solution that assists users with reporting, task management, customizable workflows, ticket routing, self-service portal, and more.

Was ist ServiceWise?

TechExcel ServiceWise is a configurable and scalable software suite for help desk management and IT service management.

ServiceWise helps automate and streamline IT help desk activities with configurable workflows, process approvals, email integration, IT project management, and integrated knowledge management. The powerful features and the ease of maintenance make ServiceWise a powerful solution for growing IT service organizations.

ServiceWise – Details

TechExcel

http://www.techexcel.com

Gegründet 1995

ServiceWise – Kostenübersicht

ServiceWise bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ServiceWise ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

20,00 $/Monat

Preisinformationen

Standard SaaS pricing is indicated, on-premise pricing also available.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

ServiceWise Funktionen

Help-Desk-Software
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Compliance Management
Inventarverwaltung
Kapazitätsmanagement
Korrektur-Management
Lizenzmanagement
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Wartungsplanung
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Überprüfung von Vorfällen
Konfigurationsmanagement
Problem-Management
Projektmanagement
Self-Service Portal
Störfallmanagement
Verfolgen von Vermögensanlagen
Verfügbarkeit-Management
Versions- und Bereitstellungsmanagement
Vertrags-/Lizenz-Management
Veränderungsmanagement
Aufgabenmanagement
Aufgabenmanagement
Dashboard
Eskalationsmanagement
Problemplanung
Projektmanagement
Wiederkehrende Probleme
Wissensbasis-Management
Überprüfung von Vorfällen

ServiceWise – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Andrea F.
Senior Support Specialist
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.4.2017

"ServiceWise is my life"

Kommentare: I could not keep track of the support at our school plus the assets deployed all over the 2 campuses without ServiceWise and AssetWise. Import and export tools are easy. When support is needed, it happens! The ability to customize as we go and the possibility of adding new fields, templates, etc is a plus. We do have a very unique environment and customization is a MUST for us.

Vorteile: easy tool, support availability

Nachteile: some versions have too much updates until you get to the next version
missing the mobile version

Antwort des Softwareanbieters

von TechExcel an 11.4.2017

We're glad to see how much you enjoy ServiceWise and how it's enabled you to do your job quickly and effectively. We are about to release our mobile app with our new 10.1 version. I'll make sure you get an invite to the webinar for the new release. Regarding the updates, we do offer monthly patch updates but you don't have to apply the update unless you'd like to.

Thanks again!
Brian

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.4.2017
Jack C.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.1.2017

"This is a very flexible product that allows you to do whatever you want to do"

Kommentare: This is a very flexible product that allows you to do whatever you want to do. You can design workflows; you can send notifications in a certain way; you can integrate a document or an attachment; you can use a special report. I would definitely recommend ServiceWise. This product is very flexible, you can choose the way you want to choose the way you want to design it. ServiceWise has the flexibility and the powerful function

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.1.2017
Nathan H.
Project Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018

"I would receive 'tickets' through the system and then assign these to individuals to complete."

Vorteile: Easy to input requests. New users can quickly learn how to submit various requests. Also, attaching small files was easy. It can also handle thousands of requests and keeps great records. 10 year old 'tickets' were available in complete detail. Also allows everyone involved in ticket to conversations.

Nachteile: There is no user input validation so someone can submit blank/incomplete requests. It was also difficult to assign work to more than 1 person at a time, so if two departments had to do the work, only 1 was assigned so that can create frustration.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018