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Was ist DAMAGE iD?

Cloudbasiertes Bewertungsportal zur Identifizierung von Schäden für Vermieter, DSPs (Demand Side Platforms) und Transportflotten.
DAMAGE iD ist ein einfacher, geführter Prozess, bei dem sowohl vor als auch nach der Miettransaktion oder der DSP-Nutzung des Fahrzeugs Aufnahmen gemacht werden können. Die Verwendung von DAMAGE iD verbessert die Integrität des Unternehmens und schützt den Kunden oder Fahrer vor Anschuldigungen eines früheren Schadens.
Fotos lügen nicht, und auch wenn der Nutzer es verpasst, den Schaden in der App zu markieren, sind die mit Datum, Uhrzeit und Geo-Daten gestempelten Fotos Beweis genug.

Wer verwendet DAMAGE iD?

PKW- und LKW-Verleihunternehmen. Amazon-DSPs (Digital Signal Processing), FedEx-Bodentransport. Vermietung von Campern. Vermietung von Golfwagen. Viermietung von Booten. Ausrüstungsverleih. Verkehrsverbindungen von Gemeinden.

DAMAGE iD Software - 1
DAMAGE iD Software - 2
DAMAGE iD Software - 3
DAMAGE iD Software - 4

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DAMAGE iD

DAMAGE iD

5,0 (13)
1,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
4,8 (13)
4,9 (13)
4,9 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
90,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
13
4,6 (296)
4,8 (296)
4,9 (296)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DAMAGE iD

Renthub
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Rentsoft
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Reservierung-Management
HQ Rental Software
Am besten bewertete Funktionen
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Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Record360
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
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Fleetio
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeuginformationen
Inspektions-Management
Vorbeugende Wartung
Ratality
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Berichterstattung / Analyse
Terminplanung
Loopit
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kundenprofile
Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
RENTALL
Am besten bewertete Funktionen
Fahrtenbuch
Kundendatenbank
Unternehmenskonten
Sharefox
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management

Bewertungen über DAMAGE iD

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Denise
Director of Operations in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Damage ID - The tool you need, the family you want.

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We have been working with Damage ID for years. They have a great product and are very responsive to suggestions and support issues. They are constantly working to make improvements to the product based on experience and client requests. We have had opportunities to switch to other platforms, but at the end of the day, because Damage ID is so eager to provide an amazing product, there is no reason to leave. Everyone at Damage ID is so personally invested in making this the best platform, both on a user level and a personal level, it feels like family.

Vorteile:

Damage ID is very easy to use and has a user friendly interface, both on mobile and web versions. Customizable templates, easily searchable inspections, multiple user access make it a great option for agencies of all size. AMAZING support and development teams are very responsive to requests and provide real time communication to users. They are constantly working to integrate with other systems to ensure a well rounded experience for clients. The A-team and [sensitive content hidden] are the best!

Nachteile:

Any complaints I would have had, were already addressed to, and corrected by, the team. They are super accepting of suggestions and constantly working to make sure Damage ID has options for customers and the tools they need.

Antwort von DAMAGE iD

vor 5 Monaten

Much appreciated...Thanks for offering your time to complete these much needed reviews.

Kevin
Employee Relations Manager in USA
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Free Trial Experience

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: The free trial let me see if it took care of our current needs and it seems that it will.

Vorteile:

It is simple to use and is a great tool at a good price point to show new damage to our fleet and control damage issues with drivers of the DSP. We will be going active with this software as of 10/1/24.

Nachteile:

it seems based for rental companies and not the ideal setup for DSPs but will still fulfill our needs

Antwort von DAMAGE iD

vor 5 Monaten

Thanks, Kevin, for taking the time to provide feedback for DAMAGE iD and other potential Users.

Fabian
Owner in USA
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very happy with DamageID and their leadership team

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, our working relationship with the DamageID team has been very positive. The senior leadership has been very receptive to our feedback on how the app can be more tailored to DSPs

Vorteile:

What I liked most about DamageID is the focus of the app. It is, in my opinion, the single most effective and affordable app for us DSPs to record the physical condition of our delivery vans every day.

Nachteile:

The app can be buggy and slow, this happens from time to time.

Jeff
Owner in USA
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Prevent damage using Damage iD

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: It has saved me thousands on damage repairs through avoidance. If you know you have to check out and in, you will be extra careful!

Vorteile:

Easy to use, provides a lot of customization options and effectively tracks damages.

Nachteile:

I don't have a lot of complaints; the user interface could be modernized a bit, but it works for what it does!

Antwort von DAMAGE iD

vor 5 Monaten

Jeff, thanks for taking the time to offer your feedback on the use of DAMAGE iD.

Peter
Head of sales in Slowenien
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Solid User Experience with Room for AI Improvement.

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: The user experience is good and meets our needs, but it might be beneficial to have an advanced AI system for image capturing within the app, where the system could automatically detect errors and damages on the vehicle.

Vorteile:

I liked the simplicity and ease of use. The app allows for quick and efficient documentation of vehicle conditions, which saves time and ensures accuracy.

Nachteile:

We didn’t have any major issues with using it, but if I had to choose, I might design the website a bit more nicely.