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Netcore Customer Engagement
Was ist Netcore Customer Engagement?
Die Customer Engagement & Experience Suite (ehemals Netcore Smartech) von Netcore Cloud ist eine One-Stop-Plattform, mit der Vermarkter, Wachstums- und Produktmanager das Omnichannel-Wachstum über Websites und mobile Apps hinweg fördern können.
Die Lösung hilft bei der Erstellung aussagekräftiger, einheitlicher Kundenprofile und der Bereitstellung personalisierter Multichannel-Kampagnen für bestimmte Nutzersegmente mit Echtzeit-Berichterstattung und Produktanalysen. Die No-Code-Produkterfahrungslösung sorgt zudem für höhere Geschwindigkeit und Agilität bei der Gestaltung von App-Erlebnissen, die Nutzer an das Unternehmen binden.
Wer verwendet Netcore Customer Engagement?
Mit mehr als 20 Jahren Erfahrung und einer globalen Präsenz in Asien, der EU und den USA bietet Netcore eine umfassende Martech-Lösung auf einer zentralen Plattform für mehr als 5.000 globale Marken.
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Netcore Customer Engagement
Bewertungen über Netcore Customer Engagement

It has been a pleasant experience for us at Myntra, to use Netcore for our Campaign Management.
Vorteile:
Great at getting segmentation and personalization done for campaigns. We have been using it to reach out to different customer segmentation with suitable campaigns depending on their purchase behaviour, RFM and other parameters.
Nachteile:
Can further improve the product UI. However the product is good and keeps the campaigns execution task pretty simple in present format as well.
Antwort von Netcore Cloud
vor 7 Jahren
Hi Aashish, Thank you for reviewing Netcore Smartech. We are pleased to hear your positive feedback and appreciate the gesture of taking out time to review us! Team Netcore
Netcore Customer has Sustainable Engagement
Vorteile:
Netcore Customer has helpful support team, where instant customer engagement is all made for companies.
Nachteile:
Netcore Customer has proficient way of making all customer support team depended-able.
Terrible Tech Support
Vorteile:
The price is good, a fairly no-nonsense API.
Nachteile:
The billing process is terrible, if your card expires you get a bill with no info on how to fix it. You shoot a message to the drone on the chat, and get no help at all. Don't expect to get support with this issue and plan for your emails to go down for 24 - 48 hours.
Competent Marketing Approach
Vorteile:
Netcore Customer has an aggressive email marketing, and it ensure all campaigns are well handled.
Nachteile:
Netcore Customer is impeccable and conventional, without system challenges.

Inexpensive bulk email marketing tool
Vorteile:
Campaign Management is very inexpensive in Netcore, we used to send lakh of emails every single day from this tool, with good deliverabilty.
Nachteile:
The user interface of this product is not that great. But I've heard that they have drastically improved it. yet to try that.