Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Glasscubes?

Glasscubes vereinfacht die Zusammenarbeit von Gruppen in einer nutzerfreundlichen Umgebung, die sich schnell implementieren lässt. Erstelle schnell sichere Online-Arbeitsbereiche, mit denen du von überall aus problemlos mit jedem arbeiten kannst. Finde heraus, wie intelligente Teams Online-Arbeitsbereiche nutzen, um besser zusammenzuarbeiten und die Arbeit zu erledigen. Die britische Regierung und sowohl große als auch kleine leistungsstarke Unternehmen vertrauen darauf.

Wer verwendet Glasscubes?

Die britische Regierung und sowohl große als auch kleine leistungsstarke Unternehmen vertrauen darauf

Glasscubes Software - 1
Glasscubes Software - 2
Glasscubes Software - 3
Glasscubes Software - 4
Glasscubes Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Glasscubes das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Glasscubes

Glasscubes

4,7 (354)
30,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
120
5
4,6 (354)
4,6 (354)
4,7 (354)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
450,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
1
4,6 (246)
4,4 (246)
4,9 (246)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Glasscubes

Diligent Boards
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Projekt-Nachverfolgung
Umschuldung
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Suchen / filtern
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über Glasscubes

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
25%
3
3%
Claire
Claire
Head of Southern Universities Network in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Vorteile:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Nachteile:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Reza
Senior Manager - Programme Management Office in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review of the system/product after 7 years of usage

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Good product, 100% reliability and resilience in my experience and can't recall any downtime except for planned overnight downtime that did not interfere with our operation

Vorteile:

This is an honest & genuine review after many years of experience with the system/product & I would highly recommend it. I have been using & administering the system for over 7 years and have not had any glitches or downtime at all. The responses to queries and issues from the team is rapid and problems are resolved quickly. They are also open to additional features and development.

Nachteile:

We have had to come to an understanding with the finance people of GlassCubes that in NHS we take a while to pay our invoices and sometimes can't react quick enough to pay them due to internal processes

Yann
Audit Supervisor in UK
Buchhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great product

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Very good and has made client collaboration far easier.

Vorteile:

Great device and utilise it with many of my clients. [sensitive content hidden] especially is very quick to respond to any queries and provides great explanations. Ease of upload and collaboration with clients.

Nachteile:

Glass cubes can have some small issues in relation to delegating task not marked as complete.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Cheap and cheerful collaboration

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Ease of set-up and simple cost model. Sharing documents with suppliers is non chargeable license. Fast on boarding

Nachteile:

Poor versioning, real basic desktop UI, poor integration with mobile platforms

Marianne
Research Fellow in UK
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

very useful tool for collaboration for teams in different locations

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: excellent experience once I bookmarked my key pages, also really like the notification feature

Vorteile:

having the documents all in one place and being able to edit then, whilst having a version control

Nachteile:

sometimes I find it difficult to navigate back to my original overview place (dashboard for the project)