Was ist Res:harmonics?

The leading software platform for short stay and long stay residential. Fully-customisable tech features and consultancy services provide operators with the essential tools to maximise sales, enhance guest experience, streamline operations and reduce costs. Simplify and automate billing procedures, guest communication, housekeeping and maintenance, channel management, CRM, direct booking and reporting into existing systems, designed for serviced apartment, co-living and build to rent operators.

Wer verwendet Res:harmonics?

Operators of: Serviced apartments, co-living & build to rent residential.

Wo kann Res:harmonics bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Res:harmonics
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Res:harmonics – Videos und Bilder

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Res:harmonics

N/A
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Nicht verfügbar
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300,00 $/Jahr
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30,00 $/Monat
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Res:harmonics Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Front Desk Management
  • GDS-/OTA-Integration
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für Res:harmonics

Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.
Cheerze Connect is the most comprehensive Cloud Hotel Management Software. It helps you to run your hotel operations efficiently.
Eine umfassende, maßgeschneiderte Lösung für alle betrieblichen Anforderungen Ihres Hotels.
Tool für die Verwaltung unabhängiger Hotels. Gästeplanung, Kalender, Reservierungen, Buchhaltung und mehr.
Cloud-based PMS & Channel Manager with an easy to use calendar, OTA+GDS integration, Yield, POS, Reports, Passport scanner, and more.
RezExpert is a fully featured Reservation & Property Management system suitable for any business that needs to manage bookings.
Scrigno ist eine vollständig webbasierte unternehmensweite Suite von Anwendungen mit hohem Mehrwert, die alle wichtigen Bereiche eines Hotelunternehmens unterstützt.
Channel manager with PMS tools and Booking engine. Manage your bookings, guests, accomodations and owners in one single place.
Die Cloud-Tourismus-Technologieplattform von NewBook bietet dir alles, was du für die effiziente Verwaltung deines Unternehmens benötigst.
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
Unglaublich einfach und schnell, genauso, wie du es möchtest. Noch nie war die Verwaltung deiner Hotels so einfach, wie mit diesem vollständig cloudbasierten PMS.
Cloudbasierte Gastgewerbe-Plattform für Hotelmanagement und Vertrieb.
Für Unterkünfte, Restaurants, Sport- und Freizeitaktivitäten entwickelte Software und Tools.

Bewertungen über Res:harmonics

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
John F.
John F.
Consultant in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Client testimonial

5 letztes Jahr

Vorteile:

The team from first inquiry, through sales engagement and supporting us through delivery were all professional, helpful anddelivered exactly as required.

Nachteile:

As a consultant we are not the end-user so cannot comment

Mikael L.
CEO in Schweden
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very happy customer

5 vor 11 Monaten

Kommentare: Our overall experience is very good. We went from a PMS of our own design, which had suited our needs for a few years. As we grew we needed an external partner that could deliver a more robust system with all the features we needed. Res:harmonics is that partner. Their system have, for instance, allowed us to automate large parts of our invoicing process, allowed us to integrate with an external channel manager and increase sales, allowed us to handle more properties than we could with our old system. There are more benefits than that but these are some of them.

Vorteile:

Res.harmonics delivers the full package for our needs: (1) a system that has most of the functions we need from a PMS (property management, booking management, maintenance management, channel management, statistics and reports), (2) integrations with other systems that we use such as financial management systems, (3) great customer service and (4) resources and willingness to customize and develop the system.

Nachteile:

There are always areas of improvement in all systems and companies, Res: harmonics is no exception. However, they are continuously improving both their system and they way they are working with their customers. New updates are continuously rolled out with both bug fixes and new features.

Rebecca B.
Hotel Manager in UK
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

RES Harmonics Really Does Have It All!

5 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: I can truly say we have had a fantastic experience with RES, being new to the hospitality industry we researched and demo'd alot of software before committing, RES has ticked all of our boxes and a really big thank you to the support team who are always on hand to help.

Vorteile:

Automation of communications to guests, overall ease of use of system, the housekeeping section is very useful for communicating with the housekeeping team, the support team were fantastic helping us with any questions we had and being new to the hospitality industry we had a lot!

Nachteile:

I've listed as a con but I'm sure there would be a work around for this and that was that our digital door lock system and RES Harmonics didn't integrate which meant we couldn't operate a fully automated service. The report tools could do with some development.

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