Was ist Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

Wer verwendet Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

Wo kann Apptivo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Apptivo
  • Ansässig in Fremont, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Apptivo
  • Ansässig in Fremont, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Apptivo – Videos und Bilder

Apptivo Software - 1
Apptivo Software - 2
Apptivo Software - 3
Apptivo Software - 4
Apptivo Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Apptivo
Apptivo Software - 1
Apptivo Software - 2
Apptivo Software - 3
Apptivo Software - 4
Apptivo Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Apptivo vergleichen

Apptivo

8,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Apptivo Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Für Startups
  • Für iPad-Geräte
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Pipeline-Management
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für Apptivo

monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Salesforce CPQ automatisiert Verkaufsangebote, sodass Unternehmen Produkte konfigurieren, angemessene Preise festlegen, Angebote erstellen und Aufträge verwalten können.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
HubSpot ist ein eingehendes Internet-Marketing-System, das Unternehmen hilft, die online gehen und mehr Leads generieren wollen. Erfahre mehr über HubSpot Marketing Hub
Act! Premium hilft Ihnen, Ihre Produkte effektiver zu vermarkten, Ihre Verkaufszahlen zu steigern und Kundschaft fürs Leben zu gewinnen.
Konzentriere dich mit Copper und Google auf Beziehungen und nicht auf Datensätze. Das einzige CRM, das von Google entwickelt, verwendet und empfohlen wird.
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Kostenloses Konto für bis zu 2 Benutzer oder bezahlte Konten ab $ 12 / Monat. Erfahre mehr über Capsule
Ein CRM-System für den Vertrieb zur Maximierung des Umsatzes. Ein Sales Enablement-Tool mit dem Fokus auf Pipeline-Management, Vertriebsprozess und Analytik!
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales
Freshdesk ist eine nutzerfreundliche Kundendienstsoftware, die über 40.000 Unternehmen dabei unterstützt, herausragende Kundenerlebnisse zu schaffen.
Bietet E-Mail-Tracking, Datenbanksuche nach potenziellen Kund*innen, gemeinsame Nutzung von Präsentationen in Echtzeit und einen Auto-Dialer mit Anrufaufzeichnung und Protokollierung. Erfahre mehr über HubSpot Sales Hub
Online-Terminplanung und -Kalender, Online-Dokumenten- und Foto-Zugriff, Online-Änderungsaufträge und -Auswahlgenehmigungen.
Verkaufspersonal-Automatisierung. Verwaltet Konten, Kontakte, Chancen, Leads und mehr.

Bewertungen über Apptivo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
36%
3
7%
2
1%
1
1%
Marisela E.
Marisela E.
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Customer Support is very Responsive

5 vor 5 Jahren

Kommentare: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Vorteile:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Nachteile:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Sunil K.
Sunil K.
Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Decent Suite of Productivity Apps

4 vor 2 Jahren

Kommentare: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Vorteile:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Nachteile:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.

Zita K.
Business Manager in UK
Gewerbeimmobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Apptivo - new course of business

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: After having been using Apptivo for a couple of months now, we can see that we made a good decision choosing Apptivo. The user team loves it and we are still exploring new ways to use it in its full potential.
It is packed with lots of brilliant solutions.

Vorteile:

Apptivo is a great system, it so simple and intuitive from a user perspective that only basic training is enough to start working in it. It is great that we could customise the fields and we could build it to mirror our process map perfectly.

Nachteile:

I think, Apptivo has a certain system logic and it wasn't explained to us very well in the training materials. so when we started to build the system we made some big learning curves that would have been avoidable. There are lot's of training materials available but it's a pain to find answer to our questions when trouble shooting. Help line chat very handy though.

Carlos V.
Managing Partner in USA
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

To Basic and Not Ready

1 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Not good. I will find another CRM solution.

Vorteile:

Dirt simple and cheap to see up and use.

Nachteile:

The eMail lacks basic features, like Smart Folders, Spam filters, etc. You cannot send .ics files as attachments because of "security." The eMail app on iPhone rarely works well. Then the Newsletter app for campaigns also has a lot of problems. It does not always save your changes.

Rachael G.
VP/General Mgr in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intuitive Software with Good Customer Service

5 vor 7 Tagen Neu

Kommentare: Apptivo allows us to utilize and provide reporting (snapshots of our progress) easily within one application.

Vorteile:

Our implementation specialist who helped us set everything up was great. Really like the in-depth customization options as well.

Nachteile:

Would love to see a mapping tool to use when scheduling appointments for customers close to one another.