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Was ist oculavis SHARE?
oculavis SHARE ist die führende Smart Service & Connected Worker Plattform für die Industrie. Von Smart Services für den Kunden- und Produktsupport im Maschinenbau bis hin zu Connected Worker Lösungen für produzierende Unternehmen verbindet oculavis SHARE als geräteunabhängige Lösung Maschinen & Anlagen mit Experten, Technikern und Kunden auf der ganzen Welt.
Wer verwendet oculavis SHARE?
Maschinen- und Anlagenhersteller, Produzierende Industrie, Energie, Chemische, Pharmazeutische Industrie, Öl & Gas, Anbieter industrieller Services
Wo kann oculavis SHARE bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- oculavis
Support für oculavis SHARE
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Mehr Details anzeigen
Australien, Belarus, Belgien, Bosnien und Herzegowina, Brasilien und 60 weitere
Sprachen
Mehr Details anzeigen
Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch und 2 weitere
oculavis SHARE Kosten
Startpreis:
Mehr Details anzeigen
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Keine Gratisversion
oculavis SHARE bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von oculavis SHARE ist ab 1.200,00 €/Jahr verfügbar.
PreismodelleÜber den Anbieter
- oculavis
Support für oculavis SHARE
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
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Australien, Belarus, Belgien, Bosnien und Herzegowina, Brasilien und 60 weitere
Sprachen
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Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch und 2 weitere
oculavis SHARE – Videos und Bilder






oculavis SHARE Funktionen
Bewertungen über oculavis SHARE
Remote-Service für größere Ressourceneffizienz und höhere Kundenzufriedenheit
Vorteile:
- UI - einfache Handhabung - unkomplizierte User-Verwaltung
Nachteile:
Wir haben bereits 3D-Animationen und haben an der Stelle schon viel Zeit investiert. Die Implementierung in den AR-Editor ist bisher noch nicht klar geregelt.
Antwort von oculavis
vor 4 Jahren
Dear Philipp, thank you for your feedback regarding the AR Viewer. The next release will include some major improvements. We are happy to hear that you particularly emphasise the UI and user management.

Visual Support to improve technical troubleshooting
Kommentare: Overall Ocualvis Share is a great tool for Service Providers and Maintenance People to help clients and connect workers in the field with Visual Support.
Vorteile:
Easy to setup - Easy to use - Easy to troubleshoot
Nachteile:
too many clicks when setting up a call in Share
Reliability is key
Kommentare: We realized a remote comissioning for a turbomachinery train based on Oculavis. This was done first time in the whole world of turbomachinery.
Vorteile:
Along all relevant features what are included, the personal and binding comitment of all employees I was in contact with is key for a sustainable software and permanent development.
Nachteile:
THe software has to be "opened" for more than 4 participants per call.
Most mature Remote Support application at the moment
Vorteile:
The diversity of features with a knowledge database due to the case-ticketing approach. Good and fast support from oculavis
Nachteile:
Limitation to only 4 users on one call. Will be changed by end of 2021 Generating a report with a huge file size due to high resolution images taken during session
Antwort von oculavis
vor 4 Jahren
Dear Rafael, Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied with our support. Regarding the multi-user video call, we are working intensively on the topic. Best regards, your oculavis team
Remote Support Made Easy
Kommentare: Working with Oculavis has allowed us to help our customers repair their machines and save field service missions. We love when our customers tell us that remote support was a wonderful experience for them.
Vorteile:
Intuitive options for guiding the end user through a procedure. Great development team to work with. Customer service is very responsive. We are able to white label the application. They always have new use case ideas and are pushing themselves to deliver a future-proof product.
Nachteile:
At first, we were unable to integrate it with our internal ticketing system.
Antwort von oculavis
vor 3 Jahren
Thank you, Jay, for your great review. We have the topic "integration" on our plan and are working on it.