Was ist Messangi?

Messangi's Digital Customer Engagement Platform enables brands to delivery personalized content and brand experiences across the customer journey. Our powerful multi-channel platform orchestrates billions of interactions through SMS, Email, Push Notifications, Mobile Wallet and more in behalf of the world's leading brands. By providing an open API, extensive documentation and personalized human guidance, we are able to help any organization provide the best possible customer experiences.

Wer verwendet Messangi?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Messangi bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Messangi
  • Ansässig in Miami, USA
  • 2001 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

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  • Ansässig in Miami, USA
  • 2001 gegründet

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Messangi – Videos und Bilder

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Messangi

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Nicht verfügbar
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Messangi Funktionen

  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Listen-Management
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Push-Benachrichtigungen
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • Segmentierung
  • Umfragen & Feedback
  • Vorlagen-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Messangi

Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Digitales Treueprogramm für Unternehmen mit Marken-App. Automatisiertes Marketing, Discount-Engine, Tombola-Modul, integriert, Support.
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.
Mobile Marketing Integrated Platform
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
TapMango ist eine vollständig gebrandete Lösung für Kundenloyalität, Online-Bestellung und mobile Bestellung für Einzelhandelsunternehmen und Restaurants.
Steigere deinen Umsatz und bringe deine Kunden mit Custobar näher.
White Label SMS marketing with iVision Mobile - A robust SMS Marketing software and digital loyalty kiosk technology provider
Omnisend, die eCommerce-Marketing-Automatisierungsplattform, die dir hilft, mehr zu verkaufen. Kompatibel mit Shopify und anderen eCommerce-Plattformen. Erfahre mehr über Omnisend
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
Autopilot ist einfache und visuelle Marketing-Automatisierungs-Software.

Bewertungen über Messangi

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Alejandro Y.
VAS Manager in Mexiko
Telekommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tranquilidad de contar con un equipo de expertos.

5 vor 4 Monaten

Kommentare: Una experiencia bastante satisfactoria de saber que cuentas con el expertise de su equipo comercial y operativo para agregar valor a los Clientes y usuarios finales. Siempre disponibles y atentos.

Vorteile:

La facilidad de implementar y trabajar con formatos innovadores para poder comunicarse con el usuario final. Estos formatos han ayudado a incrementar el porcentaje de conversión de campañas de recarga y fidelización.

Nachteile:

Que puedan integrar WhatsApp como canal de comunicación con el usuario final.

Antwort von Messangi

vor 4 Monaten

¡Gracias por tu review alejandro! Justo este mes tenemos un upgrade en donde vamos a agregar a Whatsapp y RCS como canales nativos de la plataforma. Lo mismo que puedes hacer con SMS, lo podrás hacer con Whatsapp y RCS. Saludos, Equipo Messangi

Steve C.
Vice President of Sales, Qtrac in USA
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Messangi - reliable and effective

5 vor 2 Monaten

Kommentare: We utilize Messangi to deliver 2-way SMS messages for Qtrac.

Vorteile:

SMS delivery is good, and their service is responsive.

Nachteile:

Recently, Messangi improved their "Reports" and we are now finding it easier to understand our usage.

Arbi M.
Project Manager in USA
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Support

5 vor 2 Monaten

Vorteile:

The application is reliable. Messangi has a great support team that is always responsive.

Nachteile:

I would like to see improvement in the reports and analytic part of the application.

Yolanda M.
Mobile Technical Support Engineer in Jamaika
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer centric company, multifunctional software for awesome customer engagement.

4 vor 3 Monaten

Kommentare: My overall experience with Messangi has be a pleasant one, the support and customer service staff have been very supportive and the software allows effective communication to my customers.

Vorteile:

Availability of multiple channels of reaching and engaging my customers. The customer support team is easily accessible and customer centric they pay attention to turn around time for the resolution of queries.

Nachteile:

There is a limitation in characters for the Blast title, however this not a major issue.

Antwort von Messangi

vor 3 Monaten

Thank you for your review Yolanda! We are glad to hear that you are satisfied with our support. We aim to provide the most personalized and accesible customer support possible. It is an industry standard that sms messaged have a limit of 160 characters due to some carrier limitations. We will reach out to understand your use case and find some alternatives.

Fabian G.
CEO in Venezuela
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent product, all in one place

5 vor 4 Monaten

Kommentare: Every single interaction I've had with Messangi has been pleasant, helpful, and positive. They're true experts in their field! It is a very good platform for allowing our content service to engage our audience.

Vorteile:

Messangi has a lot of documentation around all of their funcionalities. Their customer service is very good . They also have a lot of useful features for their customers to utilize. What I like the most is that I can manage all my communications in one place and with the reports I can evaluate how effective my campaigns are.

Nachteile:

No problems so far, and nothing negative comes to mind.

Antwort von Messangi

vor 3 Monaten

Thank your for your review Fabian! We are glad to hear that our platform has met your expectations. We look forward to keep helping you improve your customers' experiences.