Was ist Cyburdial?

We introduce to you; The CyburDial ROMOP(Remote Office Management & Operations Platform), with it’s fresh new design, offers you a complete "Virtual Office" with everything you need to run your business in todays world of remote workers. CyburDial comes with Communication/Sales, Operations Management(CRM), Accounting & Finance, Human Resources, Research & Development and IT Security modules backed by SSL encryption and STIR/SHAKEN VoIP carrier technologies.

Wer verwendet Cyburdial?

Remote Businesses, Contact Centers, Hospitals, Schools, or any business that needs to manage their teams.

Wo kann Cyburdial bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Cyburity
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 10 weitere

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Cyburdial – Videos und Bilder

Cyburdial Software - 1
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Videos zu Cyburdial
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Cyburdial

15,00 $/Monat
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Gratis Testen
39,00 $/Monat
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0,03 $
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10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Cyburdial Funktionen

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Filesharing
  • Finanzmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung
  • Meeting-Management
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Prädiktive Wähler
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Softphone
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Cyburdial

Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize sales, marketing and communication better.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
Cloudbasierter Power Dialer/CRM: Wähle bis zu 80 Kontakte/Stunde, hinterlasse sofort Voicemails und E-Mails, verwalte Kontakte und schließe mehr Verkäufe ab.
Ameyo Call Center Suite ist eine umfassende Interaktion-Management-Lösung für Contact-Center und Unternehmen.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Mit Accelo, der flexibelsten, leistungsfähigsten und automatisiertesten Plattform für Servicebetriebe, behältst du die Kontrolle.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
Callcenterlösung mit integrierten Business-Analytics in Echtzeit, fortschrittlichen Warteschlangen, Überwachungsmodi und vielem mehr.
TalkChief ist eine Business-Telefonplattform, die die Effizienz deines Teams mithilfe leistungsstarker Funktionen steigern soll.
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.

Bewertungen über Cyburdial

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Guillermo Q.
Owner in Panama
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

When it comes to quality, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the guy to go, cyburdial the company to handle your Daily tasks

5 letztes Jahr

Kommentare: We have been working for quite some time and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] address a few issues we were having, fix them, and allow us to grow and offer our customer a better quality on services

Vorteile:

Easy of use, support was amazing, very knowledgeable person are found here I only deal and talk to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] !!!

Nachteile:

that it was not free as in BEER, but hey, if i wanted quality, it has a price tag

Antwort von Cyburity

letztes Jahr

We appreciate you as a customer and have been blessed to learn from you as much as you have learned from us. We look forward to many more years together in this business partnership.

Jack G.
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Dial smart not hard

5 letztes Jahr

Kommentare: CyburDial solved the 2020 problem of being able to stay open and profitable while working with a remote team of agents. What we got was the benefit of increased productivity due to the insight it’s reporting modules offer.

Vorteile:

CyburDial is very flexible & works on most computers, tablets, & smart phones. It’s perfect for users on the go or who value the freedom of being able to work from anywhere on any device, including the one they already have.

Nachteile:

Cyburdial is not the easiest software to use out of the box. New users may find the many different features intimidating & cumbersome at first. Some features are more of a gimmick than a feature.

Antwort von Cyburity

letztes Jahr

We appreciate your review and have been blessed to have you as a client as we have learned as much from you as you ahve from us. Thank you and we look forward to many years to come.

Calum K.
IT Director in UK
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic Resource

5 vor 10 Monaten

Vorteile:

Fantastic resources to help ViciDial administrators. Loads of really great step by step tutorials to help you get the most from your system. All free and the owner is easily contactable and eager to help if you have any issues.

Nachteile:

I can't think of any features that are missing.

Antwort von Cyburity

vor 10 Monaten

Thank you sir for your kind words, we aim to please and help our community stay compliant towards the FCC

Diego H.
System Analyst in Peru
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Cyburity test

5 vor 11 Monaten

Vorteile:

I like the quality of call and the personalization of webrtc phone

Nachteile:

The color of the application and design, vicidial by default has not good css design.

Antwort von Cyburity

vor 10 Monaten

Thank you for submitting a review, we are pleased to serve you for all your call center needs.

Anupam R.
Director in Indien
Erneuerbare Energien & Umwelt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

He is an expert!

5 vor 11 Monaten

Kommentare: Excellent!

Vorteile:

They are a Pro at what they do and their software, are systematic in managing and maintaining it. So, if and when there are issues, they are well prepared, and have quick solutions.

Nachteile:

Currently, I do not have any thing that is not positive!

Antwort von Cyburity

vor 10 Monaten

Thank you for your kind words, its always a pleasure doing business with you