Was ist CA Office Automation?

"CA Office Automation” is an ERP SOFTWARE for CPA & Accounting firms. We have created an all-touch point-encompassing platform that fulfills several platform requirements for your firm. More than 8,000 accounting professionals have trusted the CAOA platform. Even we offer Customization, White Label & Local installation services across the globe.

Wer verwendet CA Office Automation?

CPA- Certified Public Accountant, CA- Charted Accountant, Accounting Service provider Company, Legal Service provider Company.

Wo kann CA Office Automation bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CA OFFICE AUTOMATION
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Indien, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CA OFFICE AUTOMATION
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Indien, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

CA Office Automation – Videos und Bilder

CA Office Automation Software - 1
CA Office Automation Software - 2
CA Office Automation Software - 3
CA Office Automation Software - 4
CA Office Automation Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu CA Office Automation
CA Office Automation Software - 1
CA Office Automation Software - 2
CA Office Automation Software - 3
CA Office Automation Software - 4
CA Office Automation Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie CA Office Automation vergleichen

CA Office Automation

25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
59,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
36,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

CA Office Automation Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenmanagement
  • Fälligkeits-Tracking
  • Für Buchhalter
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Mehrere Währungen
  • Projektmanagement
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung

Alternativen für CA Office Automation

Tessaract is a cloud-based business management software that powers business growth in all industries.
Get More Done With Firm360. Save time and money with this all-in-one accounting management platform—the visibility you need.
SeQwens is a simple cloud-based practice management solution for tax and accounting professionals.
HandiSoft streamlines compliance and strengthens your client relationships with technology to advance your practice.
BigTime ist für professionelle Dienstleistungsunternehmen gedacht, die einen tieferen Einblick in ihre wichtigsten Ressourcen, ihre Gewinne und ihre Produktivität benötigen.
Integrierte Projektbuchhaltungs-, Zeit- und Ausgaben- sowie Abrechnungssoftware für Architekturbüros.
Einfaches All-in-one-Tool für dein Unternehmen, inklusive CRM, Angebotserstellung, Abrechnung, Projekte, Personalwesen...
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Du bist ein Unternehmer, kein Schuldeneintreiber. Mit Biller Genie kannst du lästige Arbeiten automatisieren und sich auf das Wachstum deines Unternehmens konzentrieren.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.

Bewertungen über CA Office Automation

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,3
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
30%
2
20%
1
10%
Homi K.
Director in Indien
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good experience with CAOA team, Very helpful and Professional approach with excellent outcome.

5 letztes Jahr

Kommentare: We have excellent experience with CAOA team, we are using this platform for the last 6 years, & we are getting lots of benefits like more structured process, Automation in work assignment and in reporting, transparent actions and I would say all Accounting firms should have this kind of software it helps to manage all things and increase business scalability with profit.

Vorteile:

This software covers all software-related requirements in our office with meaningful integration & notifications. & Through customization services, we get a very satisfactory modification that was really imported for us. & I really appreciate their support and punctuality. We are really seeing CAOA software and company as our long-term IT Partner.

Nachteile:

Limited option in Payment module, Limited facilities in Client Login.

Md Y.
CA in Indien
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

AWESOME EXPERIENCE!

5 letztes Jahr

Kommentare: ITS BEEN MORE THAN A 2 YEARS I AM USING THE CAOA SOFTWARE. NOW, I CAN'T JUST IGNORE THE SOFTWARE BECAUSE ITS VERY PART OF MY PROFESSIONAL LIFE. THE SOFTWARE IS JUST ABOVE THE EXPECTATION AND I RECOMMEND EVERY PROFESSIONAL MUST GIVE A TRY.

Vorteile:

ONCE I CHOOSEN THE CAOA THEN, MY PROFESSIONAL LIFE BECOMES VERY EASY. MONITORING THE JOB IS VERY CUMBERSOME DUE TO VOLUMINOUS OF ASSIGNMENT'S FOR ME. BUT, THE CAOA MAKES IT SIMPLE AND EASY FOR ME AND NOW I AM JUST THE MONITORING OF JOB STATUS IN A REAL TIME WHEREVER I AM.

Nachteile:

EVERYTHING IS PERFECT. THERE NEED A LITTLE ROOM FOR IMPROVEMENT IN CUSTOMER SUPPORT.

K arun K.
Partner in Indien
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Worst Experiance Ever

2 letztes Jahr

Kommentare: Very worst. Never wanted to recall that.

Vorteile:

Nothing to say. If at all I have to say something the single support person was patient enough to explain all our queries.

Nachteile:

We dropped using the software immediately on a month of test run. we had lots and lots of teething issues and the company runs with a single person who tries to convince that the software is working perfect!. they dint even provide the promised feautures and after a long tireing 6 months they finally told they dont have a refund policy. We have ended up donating to this company atlast for a software which we dint even go live on. CA professionals if you are really looking for a office automation software whose developers lent their ears to you and have a good customer support look else where. this is such a crap software.

Iqbal G.
Founding Parter in Indien
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very happy with CAOA

5 letztes Jahr

Kommentare: Very happy.

Vorteile:

Extremely easy to use Excellent features- has all the features that our organisation needs Can be used anywhere since it’s cloud based

Nachteile:

Could merge invoicing and payment feature. Would save time for us.

Manish C.
partner in Indien
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IMPACTFUL PRODUCT

4 letztes Jahr

Kommentare: I AM WORKING WITH CA OFFICE AUTOMATION SINCE 6 YEARS NOW. VERY HAPPY.

Vorteile:

TIMESHEET FUNCTION IS IMPACTFUL. DOCUMENT MANAGEMENT FEATURE IS ALSO GOOD.

Nachteile:

I THINK IMPROVEMENT CAN BE MADE ON DASHBOARD