Was ist Taguchi?

Marketing-Automation-Plattform, die Unternehmen bei der Kanalverwaltung, Kampagnenabwicklung, Leistungsverfolgung und vielem mehr unterstützt.

Wer verwendet Taguchi?

Taguchi ist ideal für Franchiseunternehmen, Finanzdienstleistungen und Einzelhandelsgeschäfte mit umfangreichen Kundenbindungsprogrammen in Australien, Neuseeland und Singapur.

Wo kann Taguchi bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Taguchi
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 198 weitere

Sprachen

Englisch

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Nicht verfügbar
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Taguchi Funktionen

  • Abonnenten-Management
  • Anpassbare Felder
  • Berichterstattung / Analyse
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Email-Kampagnen-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Multichannel-Marketing
  • Segmentierung
  • WYSIWYG-Editor
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Taguchi

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Bewertungen über Taguchi

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
13%
Craig H.
Founder and CEO in Türkei
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Taguchi is perfect for email marketing automation

5 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Taguchi has all required features for bulk email marketing, especially theme manager is excellent.

Nachteile:

Taguchi needs to increase the bulk email limit for free version and limits for each pro plan needs to be increased.

Roshni W.
Email Marketing Manager in Australien
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We couldn't live without Taguchi

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Thanks to the Taguchi platform and supportive, talented team, we have been able to improve our subscriber engagement in our marketing communications.

Vorteile:

The ability to be able to quickly send targeted and segmented emails on a daily basis is critical to our business. We can also communicate any updates and changes to our customer's bookings instantly. Their account management and technical support team have been incredible to work with for many years and we will continue to work with them for many years to come.

Nachteile:

There are no cons to list here because any improvements that we can think of, the Taguchi support and development teams help us to implement.

Jack M.
CRM Manager in Australien
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Marketing Automation platform

5 vor 5 Monaten

Kommentare: The ease of campaign setup and excellent client services sets them apart.

Vorteile:

It is easy to use and turning around new email campaigns and automated journeys is surprisingly easy.

Nachteile:

Using targeting expressions to target can be tricky, but all platforms have this issue. They have an incredible client services team which are always on hand to get the target expression as accurate as possible.

Lana D.
Marketing Manager in Australien
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Marketing Manager

5 vor 10 Monaten

Vorteile:

The easy to use interface. You can see real time performance metrics quickly. A dedicated team (support, front & back end devs) make it seamless when integrating with other platforms and technologies.

Nachteile:

Taguchi ticks a lot of boxes for our email strategy. Some reporting dashboards that are bespoke to Webjet's needs are lacking currently, however the Taguchi team are working with us on a custom solution.

Jemma G.
Marketing Co-ordinator in Australien
Tierarzt, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Superstar Team!

4 vor 7 Monaten

Kommentare: The team have been great at working through any ideas we have and recommending solutions. They also try their best to ensure we achieve what the business needs

Vorteile:

The ability to create one email and segment for various groups and share with them dynamic content is great. Plus the support team get back to your in a prompt manner with all the possible solutions and outcomes

Nachteile:

There are some issues with code appearing in the content block that reduces the font size. We have also had situations where you will be making updates and then the content disappears or you need to logout and log back in to see it