eCR

eCR

von TenEleven

Wer verwendet eCR?

Teneleven die bietet eine komplette EHR-Software (End-to-End) für stationäre, ambulante sowie Wohn- und mobile Programme, die sich auf Verhaltensgesundheit, Drogenmissbrauch und die geistige Gesundheit spezialisieren.

Was ist eCR?

Teneleven Group ist ein EHR-Software und ein Dienstleistungsunternehmen, das Lösungen für Verhaltensgesundheit und Agenturen für den Dienst am Menschen anbieten. Wir helfen bei der Verwaltung des End-to-End-Geschäftsprozesses vom der Aufnahme bis zum Ausgang. Wir streben danach, die Unterstützung und Technologie anzubieten, die notwendig sind, um in einem leistungsbasierten Bezahlsystem zu wachsen, ganz egal, ob du dich nun auf stationäre Behandlung, ambulante Behandlung, Dienste zu Hause oder etwas anderes konzentrierst.

eCR – Details

TenEleven

http://www.10e11.com

Gegründet 2000

eCR – Preisübersicht

eCR bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für eCR findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

eCR Funktionen

Elektronische Patientenakte Software
Compliance-Verfolgung
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
Handschrifterkennung
ONC-ATCB zertifiziert
Self-Service Portal
Sinnvolle Nutzung zertifiziert
Sprach-Erkennung
Terminplanung
Anfangsbeurteilung
Behandlungspläne
Compliance-Verfolgung
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Einzel-Anbieter-Praxis
Elektronische Rezepte
Medizinische Abrechnung
Mehrfach-Anbieter-Praxis
Mitarbeitermanagement
Reklamationsabwicklung
Self-Service Portal
Stationärer / Haus-Patient
Termin-Erinnerungen
Terminplanung

eCR – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 21 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.1/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5

It has been a wonderful working with a vendor who is not about the "one size fits all" approach.

Bewertet am 23.8.2017
Esther O.
Manager of Healthcare Informatics & Info Sys.
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The eCR is easy to use and simple to learn, with clean and clear interfaces for the users with any level of computer experience. The integrated functions and features of the eCR (from program management to revenue cycle management) can be easily customized to meet any organization's needs. It helps our agency to be in compliance with state regulations 100% of the time, it also helps in program management and supervision. You have easy access to a ton of canned reports with just-in-time data when ever you need it. The vendor has built a software that easily evolves with time which is amazing since new laws, regulations and programs are constantly being rolled out. The eCR and its vendors are very forward thinking and that is what any organization needs in the ever evolving HIT industry.

Good learning experience, offers insight to both the clinical and administrative parts of ECR

Bewertet am 14.8.2017
Alexandria W.
director
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I learned alot about program setup. You have access to technical support and training. The electronic billing portal makes things a lot easier.

Vorteile: The software support ways to manage the day to day tasks. It is designed to help you maintain compliance with policies and regulations (i.e. the treatment plan buttons in the regard as well as the treatment plan status list and it will not allow you to bill if the treatment plan is late).... Offers new templates to offer support with capturing a clinical standard of practice. Electronic billing portal and staff are generally availalbe and supportive to help you troubleshoot.

Nachteile: There really isn't anything I don't like about this software. I guess if I had to say what I like least is that the software operates from a remote desktop so it is not easily accessible from anywhwere

10e11 Staff have been great. I believe they care about their customers and their needs.

Bewertet am 25.9.2017
Maryelizabeth L.
Directory of IT Support Services
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I love that 10e11 in based in NY State which means they stay abreast with what our regulatory bodies are asking for. I also like that the product is simple to use . I feel that the staff at 10e11 has been enhancing the software not only to meet the need of the requirements, but because they listen to their customers and understand that we need a software product that allows us to maximizes our patient care without having to struggle with a complicated EHR.

Nachteile: Although the product works extremely well for an OP setting. Our Detox and IP Units are struggling a bit due to the heavy medical comportment they require. Our physicians and nurses are looking for an easier way to manage patients without having to go into each patient chart. More of a physicians/ nursing console approach.

I am a Billing Specialist and use the software to bill record payments and run reports.

Bewertet am 11.9.2017
Dawn G.
Billing Specialist
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is much more user friendly than most I have used in the past. Posting payments is more user friendly.

Nachteile: The reports are not trustworthy, posting payments and/or correcting payments is not up to standard. I bill for inpatient services and the necessary things that need to be on the claims does not pull. i.e. authorizations discharge and and intake information are not there. When claims need to be dropped to paper most information has to be manually entered onto the claim or vise versa the authorizations shows on the paper claim and not in the electronic claims.

Easy to use. The staff know their stuff and are eager to help with questions and resolutions.

Bewertet am 14.8.2017
M'lissa S.
Executive Administrative Assistant
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software can track due dates for treatment plans and other regulatory forms. We have less out dated treatment plans. (working on having no outdated treatment plans) This software can track our outstanding payments, calculate expected revenue. This would be the only software I would suggest for outpatient and home based services. This software can do more than I can imagine and is growing to do even better.

Vorteile: Has everything you need in one product. The product is always improving and adjusting to state regulations which make it easier for the users to stay on track.

Nachteile: Documentation mistakes are inevitable. Need to know if there are ways for corporate to fix user errors. (having problems with counselors not using the correct dates of discharges and admissions for outpatient services before locking and signing off.)