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Was ist CareVoyant?

Cloudbasierte Lösung speziell für private Pflegedienste, nicht-medizinische Agenturen mit einer Datenbank, einer Patientenakte, Stundenplanungsfunktionen, Schichtaufteilung, Schichtdifferenzial, Schichtangebot, Überstunden, Flussdiagramm zur Patientenpflege, eMAR, eTAR, klinischem/Helferpflegeplan, mobiler CV für elektronische Besucherverifizierung (EVV) und Dokumentation für Helfer, verarbeitet Medicaid- und Versicherungsabrechnungsanforderungen, unterstützt auch Medicare-Services, PR, Hauptbuchintegration, Berichte, Dashboards

Wer verwendet CareVoyant?

Private Pflegedienste, die erwachsenen und pädiatrischen Patienten mit komplexen Planungs-, Abrechnungs- und klinischen Anforderungen zusammen mit Medicare-Services medizinische und nicht-medizinische Pflegedienste bieten.

CareVoyant Software - 1
CareVoyant Software - 2
CareVoyant Software - 3
CareVoyant Software - 4
CareVoyant Software - 5

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CareVoyant

CareVoyant

4,1 (45)
500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
5
4,0 (45)
4,0 (45)
4,5 (45)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
94,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
163
1
4,2 (371)
4,4 (371)
4,6 (371)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CareVoyant

Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Medizinische Terminplanung
Patienten-Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
AZZLY Rize
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
ClinicTracker
Am besten bewertete Funktionen
Code- & Gebühreneintrag
Diagramm-Erstellung
Überweisungsbescheid
Medesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminverwaltung
AccuMed
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
EMR / EHR
Reklamationsabwicklung
RXNT
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung

Bewertungen über CareVoyant

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
49%
3
4%
2
4%
1
4%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

User Friendly

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Love the new web version. It is user friendly for all.

Nachteile:

Not knowing all the functions that I am allowed to use

Jean
Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very versatile software

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We needed a solution with point of care documentation for private duty caregivers as well as home health disciplines. Their CareVoyant Mobile app is awesome. They also have a great solution for communication called CareVoyant Messaging. For us, a big plus was being able to build our specialty program goals and interventions right into the system.

Vorteile:

This software has tons of features and is super flexible. If you have a non traditional set of service lines and you need done software that can run all of it, CareVoyant is a great option. My agency has home health, skilled private duty and nonmedical home care.

Nachteile:

Set up takes time, but it's worth the effort to do it correctly.

Kathleen
Director of Clinical Services in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Difficult to learn and use. VERY expensive

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I lost good employees because they were so frustrated with the software. We left Carevoyant after using them for 15 months. I would NEVER recommend this system to any home health or private duty agency.

Vorteile:

One program for all your service lines, DME, outpatient therapy, private duty home care, home health

Nachteile:

VERY expensive. VERY steep learning curve. Difficult to use. Every time you call for help, you are charged a fee.

April
Project Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Home Health review

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We are a medium sized Home Health agency and have been using Carevoyant intuitive mobile app for about 2 years and the general back office software for about 10 years. We like that the software if integrated to incorporate clinical, financial/billing, and payroll all in one and now with the Intuitive Mobile our clinicians in the field are able to document remotely and we can easily incorporate their documentation data into our data the office. We like the ease of use and the fact that it is fairly easy to customize to our needs. CareVoyant staff, including tech support, are very friendly and helpful as well as easily accessible. CareVoyant frequently updates their software to keep up with advancing technology. They have recently introduced NFC tags for the option of tracking real time location of clinicians that helps with billing accuracy and monitoring. The owners are great to work with. They have the option of the purchasing company self-hosting on their own servers or CareVoyant offers server hosting to relieve the purchasing company from having to maintain their own servers. Tech support is usually very prompt however as the company grows I feel more tech support could be implemented to continue to offer tech support in a timely manner. Occasionally a little more guidance is needed when new versions or changes are released but as the company is continually growing they are incorporating more support staff. Sometimes there are glitches that have to be fixed when they roll out their updates or upgrades.

Vorteile:

We like the ease of use and the fact that it is fairly easy to customize to our needs. CareVoyant staff, including tech support, are very friendly and helpful as well as easily accessible. CareVoyant frequently updates their software to keep up with advancing technology. They have recently introduced NFC tags for the option of tracking real time location of clinicians that helps with billing accuracy and monitoring. The owners are great to work with. They have the option of the purchasing company self-hosting on their own servers or CareVoyant offers server hosting to relieve the purchasing company from having to maintain their own servers.

Nachteile:

Tech support is usually very prompt however as the company grows I feel more tech support could be implemented to continue to offer tech support in a timely manner. Occasionally a little more guidance is needed when new versions or changes are released but as the company is continually growing they are incorporating more support staff. Sometimes there are glitches that have to be fixed when they roll out their updates or upgrades.

Doreen
Systems Management Specialist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Benefits of Care Voyant

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: communication and all around picture of the client and the services we provide.

Vorteile:

Improvement moving to web base speeds up the log in process and give us more options, being able to see a client and all services and being able to communicate with staff through the app

Nachteile:

building of assessments and forms is complicated