Was ist GuestTracker?

GuestTracker Campground management software helps manage all types of Campgrounds, RV Parks, Lodges & Marinas. Optional features include reservations, website booking engine, point of sale, Quick Books, and credit card processing. Integrations makes Guest Tracker a complete reservation system. Reservation and Accounting features make Guest Tracker the most flexible, complete solution in the industry for 15+ years of Quality Software design. Select Guest Tracker Desktop or Cloud based PMS.

Wer verwendet GuestTracker?

Guest Tracker campground management software for lodging, RV parks, state parks & campgrounds. Cloud based includes Phone App.

Wo kann GuestTracker bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • TCS Hotel Software
  • Ansässig in Naples, USA
  • 1986 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Bahamas, Belize, Dominikanische Republik, Jamaika und 3 weitere

Sprachen

Englisch

GuestTracker Kosten

Startpreis:

750,00 $/einmalig
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

GuestTracker bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GuestTracker ist ab 750,00 $/einmalig verfügbar.

Über den Anbieter

  • TCS Hotel Software
  • Ansässig in Naples, USA
  • 1986 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Bahamas, Belize, Dominikanische Republik, Jamaika und 3 weitere

Sprachen

Englisch

GuestTracker – Videos und Bilder

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GuestTracker

750,00 $/einmalig
Kostenlose Version
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59,95 $/Monat
Kostenlose Version
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10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

GuestTracker Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Gäste-Check-in/Check-out
  • Haushaltungsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kundenbetreuung
  • Marketing-Automatisierung
  • Online-Buchung
  • Online-Reservierungen
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Reservierungsmanagement für Campingplätze
  • Site Maps
  • Utility-Abrechnung
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für GuestTracker

Lobby is an easy-to-use online platform that helps you to increase direct bookings and simplifies the administration of your property
Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.
Cloud-basierte Hotels PMS mit integriertem Rechnungswesen, GDS-Konnektivität und mehreren System-Schnittstellen.
Tool für die Verwaltung unabhängiger Hotels. Gästeplanung, Kalender, Reservierungen, Buchhaltung und mehr.
Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.
Verwalte die Bestände online, zentralisiere die Reservierungen, wickle Zahlungen ab und erhalte einen einheitlichen Zugang zu führenden Vertriebskanälen. Erfahre mehr über Checkfront
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Bewertungen über GuestTracker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Erin D.
Manager in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We have been using Guest Tracker for many years and it works well for our needs.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

It is easy to navigate and train. The customer support is great and the manual is precise. The reservation taking process is not complex.

Nachteile:

I think there are some features that could be better. They recently changed the discount to a percentage versus a dollar amount which was easier to use. I wish that you could merge profiles together easily as there are so many duplicates in my system it is a bit frustrating. Sometimes something could be easy but the system does not allow such as reinstating a reservation you have to go back in and do an entire other one. When you cancel a reservation you can't get back to reinstate it or to reprint the cancellation letter. Sometimes there are glitches in the system and then you can't go back and have to cancel it or check it out and start over again. There isn't to my knowledge a way to search by reservation number. I wish it was easier to search in different reports.

Jessica H.
General Manager in Kanada
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use system, majority of the features are well thought out and work well.

4 vor 4 Jahren

Kommentare: It has allowed us to take a manual paper booking system and update it to a computerized booking software that can be used directly with a booking engine. This allows us better control and time management.

Vorteile:

I like that it allows for automatic owner statement creation, tape chart functionality and that we can post charges for any billing date, even if that date has already past. This is extremely helpful if a charge was missed being posted or posted incorrect. There is no need to balance over multiple days you can just go in and correct the mistake.

Nachteile:

The reporting features could be improved: Ex. I would be great to be able to forecast revenue per unit instead of unit type like the history displays. This would be useful to know that we are on track to provide appropriate revenue towards each unit owner. The accompanying guest function would be more helpful it when you insert an accompanying guest it registers as stay and creates a history for future return stays (even if they are not returning with the same primary guest). Having more room for Guest Notes. There is not enough room to create enough notes on the guest profile. This is important so that in the future I know if a guest has experience issues with us and the detail or if they caused issues and the details. etc.

Patrick T.
Administrator in Kanada
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Guest Tracker

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

For a cloud-based software, it is very fast and responsive. Never had any issues with credit card processing or syncing. The software is solid.

Nachteile:

The user interface can be a bit difficult to navigate. There are a lot of options and the software cannot be customized to remove unused options. It is difficult to learn at first, but you get used to it eventually. Creating reservations can be confusing.

Angie J.
Coordinator in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I have used Guest Tracker software for over 15 years now with no issues.

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Coming from a very old, out dated version, the advanced features on the new system are exciting. I adore things like entering the zip & it tells you the city & sending confirmations with 1 click.

Nachteile:

Again, coming from an older version, the downside was just learning a new system. I was accustomed to all reservation being on one screen. While the new system has future reservations, current guests & past guests are on 3 different screens. Not deal breaker but just a change that took getting used to.

Mike M.
Vice President and CFO in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent support team and representatives work hard to understand our business.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: The ability to manage our accommodation side of the business, including planning and reporting.

Vorteile:

The ability to report on our business in the manner that we need; the ability to customize certain aspects of the software reporting features. Also, the ability to customize the property is helpful for reservations personnel.

Nachteile:

There are a few reporting features that we are not able to customize to our operations, however, our operations are significantly different on the billing side than a standard accommodation business.