Wer nutzt diese Software?

Banks, Retails, Automobiles, FMCG, Universities, Manufacturing, Pharmacy, construction, Real estate, Government, all other private and government sector organizations

Durchschnittliche Bewertung

30 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SMART Service Desk
  • http://smartservicedesk.com/
  • Gegründet 2012

Über SMART SERVICE DESK ITSM

We offer cost effective, Multi-lingual (English, French, Spanish, Turkish & Arabic), Integrated IT Service Management, Governance & Risk Management and Help Desk solutions. With SMART Suite your organization will be up & running within days.

A comprehensive IT Service Management Tool based on ITIL framework Streamlines IT operations by automating Service Operations such as Incidents, Service Requests, Problems, and Service Desk Function. Also includes modules for complete service lifecycle

Spotlight_media_placeholder

SMART SERVICE DESK ITSM Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für SMART SERVICE DESK ITSM

Maintenance Service Request & Resolving

Bewertet am 4.6.2017
Amelita A.
Maintenance Coordinator
Grundschul- & Sekundarbildung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is very useful in creating, monitoring, reporting and resolving service request. I suggest that they should develop more option about how it was resolved and also include it a report that can be generated.

Vorteile: Useful, accessible can be used anywhere as long as you have an internet connection. Options not complicated it's easy to understand so it's easy to create and monitor the service request. It saves time in reporting concern because of no need to talk to maintenance personnel personally. It shows also how/what the maintenance personnel works. The concerns were properly reported and monitored so it was also properly documented and can check the history of the concern. It can generate reports in so many ways.

Nachteile: Their is no option or category how it was resolved. The time & date is not synchronize to the place of the user.

Great value for organizations looking for Digital Transformation of IT and HR Departments

Bewertet am 11.11.2016
Sethi B.
Senior Manager -Business Development
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From the first time I used SMART Service Desk, I was surprised at just how simplicity and ease of use. I am not a programmer and I was able to setup for my Service Desk for in hours. It has code less form creation feature, which lets you create e-forms, which are of great value for organizations looking for Digital Transformation of IT and HR Departments.

Vorteile: Easy of use

Nachteile: None i came across, I required some special features, SMART Service Desk Global Support team was able to customize it in just 3 days.

Best ITSM Service Desk for Banks and Government Organizations

Bewertet am 3.9.2018
Hisham A.
Managing Director & Chairman
Informationsdienst, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If you want to buy ServiceNow / Remedy / CA / HP and can't afford it. Then SMART Service Desk will offer you same features at a price which will suit your budget. It's Enterprise class software at a reasonable price point.

Vorteile: Mobile Apps on Android and IOS
Totally Web Based
Our customer love the multi-language support in English and Arabic
Over 20 modules in ITSM and GRC to choose from

Nachteile: None I am aware of
Support team in Middle East & Africa is great

Excellent Service Management Software Suitable for IT, HR and Operations Support

Bewertet am 4.10.2016
Salma R.
Tiefbau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using cloud instance of SMART Service Desk for Managing IT and Non IT Incidents and Service Requests for more than 2 years. We have not hesitation to recommend it.
As we could not afford servicenow or remedy, we went with SMART Service Desk, for their best price performance ratio.

Vorteile: Easy of use

Nachteile: We are waiting for SMART Service Desk to release that application on Oracle Platform, Oracle RDBS is our enterprise database platform, and we prefer to have SMART HelpDesk also on Oracle. Vendor has promised to deliver in Q1 2017

Highly customizable application with support for integrations

Bewertet am 4.6.2017
Yasin M.
IT solution specialist
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great ROI

Vorteile: As a reseller we find smart service desk a very malleable solution to cater to customer needs whether large scale deployment or small scale

Nachteile: Only would wish if application supported mixed authentication modes (sso and database user)
Also looking to have the new enhancements done on the UI forsuport staff

Lies weitere Bewertungen