RouteOptix

von RouteOptix Management Systems

5 / 5 1 Bewertung
RouteOptix

Beliebte Produkte


Wer nutzt diese Software?

Solid Waste & Recycling; Liquid Waste (portable toilets / septic / grease traps / oil recovery); Medical Waste, Document Destruction

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • RouteOptix Management Systems
  • http://www.routeoptix.com
  • Gegründet 1998

Über RouteOptix

A comprehensive customer management and routing software package developed by professionals with 30 years experience in waste management. Provides customers with tools to increase productivity, maximize profitability, provide a solid ROI and faster response to customer inquiries. Features include: customer information, routing with fully integrated mapping, custom forms, asset inventory tracking, production reporting, GPS and G/L integration, Billing, Accounts Receivable and much more.

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RouteOptix Funktionen

  • Abfallentsorgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Gerätenachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Routing
  • Terminplanung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für RouteOptix

Used this at my previous job

Bewertet am 28.5.2019
Verifizierter Rezensent
Account Executive
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great product and very straightforward. Creating accounts was like a step by step thing and helped along the way. Ticket submission was the absolute easiest thing in the world, and on top of that it used actual bing maps to help coordinate drops and pick ups! I was in sales and could put a ticket in there in less than 2 minutes flat.

Nachteile: Sometimes a little slow and buggy, but 85% of the time is was fine. Sometimes tickets would get lost to but may have been due to dispatch..

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