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KronoDesk

KronoDesk

4,0 (6)
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
4
4,4 (6)
4,3 (6)
4,5 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
84
3
4,5 (4)
4,3 (4)
3,8 (4)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu KronoDesk

ServicePRO
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Supportbench
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deepser
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
Kundendatenbank
Wissensbasis-Management
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AppBase DCM & BPM Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kontaktmanagement
Supportticket-Management
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat

Bewertungen über KronoDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
33%
3
33%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The most Diversified Help Desk Software Ever

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

The diversity it has to offer. we can multitask in different direction because of this unique software astonishingly friendly GUI and surprisingly easy to use.

Nachteile:

it should have crossed me 5 years ago :)

RAMSES
SR. CUSTOMER SOLUTIONS ANALYST in USA
Versorgungsunternehmen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User friendly

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Excellent product; happy to be a 5 year user. Looking forward for new features.

Vorteile:

It's an excellent software and targeted all of our company needs for tracking of tickets.

Nachteile:

Not having the ability to customize certain areas of the software to meet the company needs. And not having the ability to link to exchange server.

Zach
Digital Strategist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My review of Kronos

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It is a pretty basic ticketing system, not too difficult to learn, pretty easy to maintain. A few times I did have issues searching for tickets, but other than that, no real complaints.

Vorteile:

Ease of creating tickets

Nachteile:

The search feature, lack of usable bonus features.

Antwort von Inflectra

vor 7 Jahren

Thanks Zach, that's fair feedback, we're releasing KronoDesk 2.0 in January 2017 that has a completely new user interface and search engine, hopefully you will like it!

charlenea
specialist in USA
Bankwesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

kronodesk

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

kronodesk give support for customers to raise issues with agents

Nachteile:

sometimes it will run slow but i think thats because so many agents are using it at work.

Eric Bailey
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Solid Helpdesk Software

4,0 vor 10 Jahren

Kommentare: It provides all the functionality that is needed to run a helpdesk off of and for the tracking, assigning, and communication of problems for customers. It also provides forums and a knowledge base so customers may browse similar or the same problem and find a solution before the helpdesk is required.

Vorteile:

Good software, it is still a "young" software and I didn't get a chance to try the compatibility or how it interacts with the other Inflectra software.

Nachteile:

I had to set up a SQL database before I could run this software and I had to contact support several times to help me past certain steps in the setup phase since I wasn't familiar with SQL server.