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Über CallView 360

Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports.

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Zeigt 3 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Key Account Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018

"Know your calls"

Kommentare: Mostly this softy was used as a analysis tool to help the agents perform better. Also to study the pattern of the inbound and outbound calls in the business.

Vorteile: This software enables the user to analyze the incoming and outgoing calls. There is an option to download calls or even email them. This helps a lot in training the client service agents.

Nachteile: I didn’t have any problems. Absolutely loved it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018
Cassandra D.
Office Manager
Medizinische Geräte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.6.2017

"My experience with this software was wonderful. It offered robust options and made our jobs easy. "

Kommentare: I benefited by being able to really see what my call center representatives are doing and narrow down how to train them where it was needed.

Vorteile: I liked the fact that it was accurate. It also helped us to offer more training to our representative.

Nachteile: There was not anything I did not like about this software. It offered more that I wanted or expected.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.6.2017
Verifizierter Rezensent
Software Engineer
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.11.2018

"Call tracking is easy now"

Kommentare: Overall experience is good, it is actually quite helpful.

Vorteile: Used it once for 4-5 months, I must say it's very helpful, it gives you most of the details required for any incoming or outgoing call.

Nachteile: There isn't anything I dislike about this but yes support could be little better.thanks

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.11.2018