Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    2,8/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2,6/5
  • Kundenservice
    2,3/5

Über Netsmart Vision

Netsmart Vision automatisiert Arbeitsabläufe, indem es ein integriertes klinisches und finanzielles EHR zur Verfügung stellt, um die Effizienz über ganz LTPAC hinweg zu steigern.

Erfahre mehr über Netsmart Vision

Zeigt 10 Bewertungen

Ariane M.
Project Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.10.2017

"Ease of use"

Kommentare: I like the product. As the project manager who leads the implementation of this software. I will highly recommend this software.

Vorteile: The modules are like actual charts. Easy to use. Colors on dashboard. Med pass is awesome and there's a lot that you can do that will benefit you. You can use it anywhere. Thin client and it is fuming fast.

Nachteile: Medication not give because resident is out of the facility. You have to enter the reason on each medication not given due to OOP. It would be great if you can enter once and will attach to all medications with the same reasons.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.10.2017
Derek E.
Front End Web Designer / Developer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2018

"Netsmart... easy to use and efficient"

Kommentare: Overall, Netsmart works great as an EMR system for our company. It allows easy readable access to all of our patients. It guarantees that our patients important information is all in one spot and easily readable.

Vorteile: The software is easy to use and can be changed to support the different braches/teams I work for.

Nachteile: It requires a lot of updates that can interrupt the work flow.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2018
Terese L.
Asst. Dir Patient Financial Services
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2018

"Have used HMX/Vision/My Unity since 2010 - business and census side"

Kommentare: If it were up to me or to the majority of users - both clinical and finance departments this software would be gone. We dropped the use of the Resident Trust option and purchased separate software. Also dropped the use of the Rehab option and purchased separate software.

Vorteile: It's simple to learn. I really don't have anything else good to say

Nachteile: Terrible reporting functions. Very clunky to set-up. Very difficult to get any sort of custom reporting. Not intutitive. Screens waste a lot of space on nothing but the comment or text boxes are very small and can't be expanded. Forms building is very complicated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2018
Robin V.
Vice President of Care Services
Gewerbeimmobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.11.2017

"Post Acute Care Vision EHR"

Vorteile: Vision has workflows that assist us in being more efficient and making sure nothing gets missed. The home screen is set up to help us get to where we need to be quickly, with less clicks. With multiple locations and care settings, having just one electronic record, under one organization structure has been a huge help. Our residents and clients flow seamlessly across our different care settings without redundant data entry or documentation.

Nachteile: If not trained properly, Vision can seem cumbersome and difficult. But in reality it is very user friendly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.11.2017
Rodolfo A.
Chief Medical Officer
Gewerbeimmobilien
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    4,5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.8.2015

"Workflow Analysis at Skilled Nursing Facility and care transitions"

Vorteile: They are open towards interoperability which is a great step forward on getting LTPAC settings to help hospital stay compliant with Meaningful use. Health MedX is currently working with a local HIE in the State of Oklahoma to connect with the 7 largest health systems in the state.

Nachteile: There are cheaper options out there, Like Point Click Care

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.8.2015
David K.
Former Assisted Living Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2016

"Great at putting data in, horrible at getting data out"

Kommentare: The attraction to Vision is it's flexibility, but the forms building and customization is extremely challenging and clunky. Vision is cumbersome, it is difficult to use with Assisted Living even though it is advertised. It is expensive. The most frustrating part of Vision is that it was very hard to get meaningful data out of it. Easy to put data in hard to get flexible data out. I do not know what the ideal solution is, but I know it is not Vision

Vorteile: It is flexable

Nachteile: It is extremely challenging to get useful custom queries. For example getting a list of residents, room number and phone number was an issue. And that is just the beginning. Other concerns are cost of training, cost of implementation, quality of training.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2016
Cindy C.
LPN
Gewerbeimmobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.1.2019

"This is the worst system "

Kommentare: Sometimes I want to quit my job because this system is so terrible

Vorteile: Nothing is good about this product. We used to have Point Click Care. It was easy and user friendly. The opposite of Vision. Vision is terrible.

Nachteile: Not user friendly. So many steps to get reports. If you value your nurses that work at your facility please do not purchase this product. Nothing on vision is one or two steps. It’s five or six steps for any process.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.1.2019
Brent W.
MDS Case Manager
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2015

"Causes focus to shift from patient care to managing a computer system."

Kommentare: ive used this program while working as an MDS resource for Avalon and Deseret. Pros, it is a nice looking interface. If you want to do a comprehensive care plan hmx gives you that flexibility. Cons HMX is not intuitive and there are a lot of rabbit holes to get lost in. Customer support it is not very friendly or knowledgeable. We ended up spending a lot more money on overtime to make hmx work than it would have costed to convert do something decent like Matrix or PCC

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2015
Jasvin G.
Apprentice
Gewerbeimmobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 28.7.2018

"Vision needs some TLC"

Vorteile: Easy to set-up electronic medical records and MDS module to track and Hover MediCare/Caid reimbursements

Nachteile: Lack of customer care support, sorting out custom data, and non-friendly software If staff is not trained proper.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 28.7.2018
Lisa D.
Nurse Practitioner
Gewerbeimmobilien, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.1.2018

"Don’t bother "

Kommentare: Customer service has virtually ignored complaints or has helped us with system fixes.

Nachteile: Difficult to place orders. Too many steps. No pros. Not efficient. EVERYTHING was so much more efficient with our old paper charts. ALL ASPECTS OF ORDER WRITING AND DOCUMENTING TAKES THREE TIMES LONGER THAN WITH PAPER CHART

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.1.2018