Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Kundenservice
    5/5

Über Sertifi

We simplify how businesses send and collect agreements and payments by bringing it all into one secure platform.

Erfahre mehr über Sertifi

5 von %{reviews_total} Bewertungen angezeigt

Verifizierter Rezensent
Director - Ski Tour & Travel Sales
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2018

"Easy and effective"

Kommentare: Sertifi confuses a few clients, but most love it and the average period between sending a contract and getting it signed has shortened as a result.

Vorteile: Intuitive and takes only a short period of use to feel comfortable with, at least at a basic user level.

Nachteile: Only one concern which may be an admin setting that can be changed. Expired docs can only be unexpired for 24 hours (it seems) which isn't long enough.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2018
Kim M.
Assistant Controller
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2018

"Easy to Use"

Vorteile: Easy way to keep information digital for auditing purposes. Easy way for both vendor and customer to sign in and communicate documents, signature, and payments.

Nachteile: Search Feature. I wish I could default search to search all months all years for all files (perhaps save this search to a favorite) rather than have to select each time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2018
Kim M.
Assistant Controller
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019

"Easy, secure way to receive payments"

Kommentare: This is a great platform for vendors/ customers to share information and a secure place to hold payment information.

Vorteile: The website is easy to navigate and nice place to store/ share documents

Nachteile: No option to pre-authorize credit cards/ hold payments

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2019
George P.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    Nicht bewertet
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 13.1.2012

"Great app"

Kommentare: We use Sertifi ( www.sertifi.com ) for sending our contracts for insurance agreements. It has been fantastic - cannot imagine doing business without esignatures.

Vorteile: Easy to use and low cost

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 13.1.2012
Zachary M.
Chocolatier
Essen & Trinken, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.10.2018

"Easily gets online signups SIGNED"

Vorteile: Quickly send out a link to documents that need to be signed, customers can finish in minutes and voila! It's done!

Nachteile: Often seems to require matching signatures on different fields. Doesn't need to be that way for separate billing and waiver fields (i.e. someone paying for someone else's membership, race fee, etc). Solution is to send separate documents, but that's more to keep track of...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.10.2018