Nalpeiron Licensing Service

Nalpeiron Licensing Service Bewertungen

von Nalpeiron

All in one solution in an easy to use user interface

Bewertet am 21.3.2018
Tuomas B.
Head of software development
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Wide variety of licensing methods. Serve both conventional distribution channels and modern applications, a platform that gives us certainty that our future needs are covered. Analytics part gives that extra info we used to lack.

Nachteile: Not really anything I don't like. Some areas might require improvements, but in general Nalpeiron have responded to our needs always promptly.

Nalperion Does Exactly What They Say They Do

Bewertet am 16.9.2013
Michaelyer W.
CTO
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We have been using Nalperions Software Licensing( http://www.nalpeiron.com/ ) service for the past 12 months and we are more than satisfied. After trying several others(free trials, demos), we plan to stick with them for the foreseeable future.

Using Nalpeiron for licensing services

Bewertet am 12.11.2017
Verifizierter Rezensent
Director of MediaShout User Experience
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It gives us the ability to protect our software from being stolen while managing user access.

Vorteile: Nalpeiron does a great job of providing various licensing options (one-time, subscription, trials, etc.).

Nachteile: The backend can be difficult at times to use. Some of the search features are limited. Additionally, it can take a while for analytics on the software to load. The customer support can be limited at times, too.