Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3,9/5
  • Kundenservice
    3,8/5

Über CiviCRM

Webbasiertes, Open-Source-CRM, das die Bedürfnisse von gemeinnützigen Organisationen und anderen zivilgesellschaftlichen Organisationen erfüllt. Einfach zu bedienen, anzupassen und zu erweitern.

Erfahre mehr über CiviCRM

Zeigt 30 Bewertungen

Jonathan L.
Owner
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.5.2016

"Our go-to for Associations and others"

Kommentare: CiviCRM integrates CRM functions for associations, affiliation groups and others as an add-on for the top GPL content management systems WordPress, Joomla and Drupal. We have been installing and hosting CiviCRM for several years and it has become a standard part of our toolbox. It is especially strong on event registration and membership management. CiviMail does an excellent job with bounce and subscription management, but it's not as user friendly as a service like MailChimp or Constant Contact for HTML mail composition. CiviContribute handles payments for memberships, donations and events. CiviCase brings case management into to application and CiviVolunteer helps you keep track of the eager beavers who want to help your cause. We have used CiviCRM for projects ranging from an international arts group to our son's Boy Scout troop. We have used it for camping registrations and conference registrations for thousands of users. The real gem, as in any CRM tool are the reporting tools. You can pull membership, attendance or other reports in minutes. Think of a data related question and get an answer quickly and simply.

Vorteile: Excellent event registration and membership management at a price that can't be equaled. Best of all, it works in and with our client's websites.

Nachteile: It's not an intuitive tool. You need to learn the logic of CiviCRM to get things done. It's not hard, but I wouldn't give it to a client without a few explanations and probably training.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.5.2016
Chelsea S.
Communications Coordinator
Umweltdienstleistungen
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.4.2016

"A wonderful experience with CiviCRm"

Vorteile: I work for a very small and relatively new non-profit organization and CiviCRM has been the perfect combination of intuitive/ user-friendly, as well as adaptive to our unique needs as we continue to define our direction, expand our scope, and grow to reach a larger audience. Civi has allowed us to track and maintain well-rounded profiles of our constituents, donors, participants, and volunteers -- many of whom fit into multiple of these categories. I have a lot left to learn about Civi and when I get stumped, I can almost always find the answer in the forums online or through our vendor.

Nachteile: I've had the most difficulty with CiviCRM integrating into our Mailchimp account and newsletter. Overall, it's worked quite well but there have been several glitches and several times where the solution or steps to take to fix a problem were not at all obvious (to me, at least!).

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.4.2016
Neto A.
Administrador
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2020

"Show"

Kommentare: Excelente

Vorteile: O Produto é fácil de usar, rápido e bem estruturado

Nachteile: Não tenho indicações neste critério, não encontrado.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2020
Alex M.
Treasurer
Religiöse Einrichtungen
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.7.2016

"A versatile but clunky CRM software"

Vorteile: CiviCRM is extremely versatile and customizable. We use it to produce letters to donors and large mailing lists for various functions. If you have a fair amount of technical web knowledge, you can integrate your database with other online software like MailChimp. It is also FREE!

Nachteile: CiviCRM is pretty clunky and not pleasing to the eye. While you can segment your database in almost any way with the search features, it's often nearly impossible to know which version of the search interface you should use: Advanced Search? Search Builder? Full-text Search???????

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.7.2016
Shirley D.
Volunteer
Umweltdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.7.2017

"High functionality at low costs"

Kommentare: Very functional so long as you don't need something new

Vorteile: Cost -- our volunteer run organization could afford it (we pay for hosting which includes administrator and user coaching)
Highly functional and generally very easy to use
Very flexible with extensions that are much more advanced than found in cost-comparable products -- membership, events, etc.
Very good API
Ability to fully get all data out of it

Nachteile: Import of large quantities of data using supplied import procedures is painful at best. That said, a person who understands the database can bypass the worst of it -- however, we could do this, and the closest competing product priced itself out of our reach by an excessive import fee.
While existing reports are easy to use, creating truly new ones is nearly impossible (need to create a new extension)
Sadly lacking documentation on creating extensions

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.7.2017
Nicolas G.
IT Manager
Non-Profit-Organisation Management
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    2,5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.4.2016

"The best CRM for nonprofits, and it's free!"

Vorteile: The depth and breadth of functionality is staggering, and the community provides extensions that enrich the product even more. The software is highly configurable and can be adapted to almost any nonprofit organization's needs. And if a feature is not there, you can always add it as the full source code is available.

Nachteile: Setup and administration is quite technical, documentation is extensive but could still be improved. Users will feel lost at first due to the richness of the software, but with a little hand holding will get the gist of it and start exploring.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.4.2016
Steve K.
CEO
Non-Profit-Organisation Management
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.5.2015

"Powerful Contact Management for Nonprofits "

Vorteile: CiviCRM is open source. There is no cost in getting started if you have the expertise yourself. There is also an excellent Eco-system of vendors that install, upgrade, migrate, extend and support CiviCRM.

Nachteile: Because the product is open source is lacking some of the features that other CRMs have. That said there is a large library of extensions and material on the Internet to help you make CiviCRM do everything you want it to.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.5.2015
Karl T.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 21.4.2016

"CiviCRM is a great tool for campaign management"

Vorteile: CiviCRM is free and open source, meaning the development is driven by a community dedicated to it's success. The community is fairly responsive and keeps an active release cycle as well as an extension community which build meaningful extensions to functionality.

Nachteile: Specializing in political clients, CiviCRM is not the most documented to reach these markets. However, I am working with others to expand this as I have personally tested several competing products and found CiviCRM to be the most versatile in this space.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 21.4.2016
Kitty T.
Office Coordinator
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Pretty fantastic for doing the essentials"

Kommentare: It's not a terrible software to have and allows you to carry out ticketing and patron service management at a fundamental level. Wouldn't recommend it at the higher tiered levels of with theatres/spaces that are more complex and demand more.

Vorteile: While it is not the most integrated system, Civi's platform allows for the essential patron ticketing needs. The following being the strongest aspects: -Easily accessible patron accounts
- Format is very fundamental in account management and ticketing management
- Allows for seamless EOD reporting and comp lists

Nachteile: Here are the biggest drawbacks that I have seen with this ticketing software: -It cannot retrieve events/reservations once deleted. The recovery process of anything really is very difficult with regards to patron and account management.
- Very difficult to change seating arrangements once reservation is secured.
- Can be cumbersome with the website interface and do not allow for intuitive browsing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019
Joseph W.
CEO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2019

"Exceptional value"

Kommentare: We have had a wonderful experience with installing/implementing CiviCRM for a nonprofit client. We're very thankful for the community's help when we needed help with an issue, which was quickly resolved.

Vorteile: Other than the fact it's open source, which is extremely beneficial to nonprofits, the community is vibrant and quick to offer sound advice.

Nachteile: It's truly an excellent CRM for nonprofits. What could be a huge step forward would be a templating system for front-end design.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2019
Rusty D.
Membership coordinator
Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.4.2017

"We have continued to use more features over time "

Kommentare: Good program

Vorteile: Flexibility. It can do almost anything for non computer people, that flexibility can also be a disability

Nachteile: It can be complicated. It has such flexibility that it can be daunting . Consultants can help but are costly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.4.2017
Costa F.
Technician
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.3.2017

"Long user, secure software, lots of features"

Kommentare: I really like to feel that CiviCRM is a successful free/open source software.

Vorteile: I like the fact the CiviCRM works nicely, have a lot of features I need and are integrated to my CMS.

Nachteile: Some translation to languages around still need, help everybody could help. Same to new payment methods to places different from Major markets.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.3.2017
Ashley M.
Annual Giving Manager
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.10.2018

"Decent open sourced CRM "

Kommentare: This is a free software program that can for the most part, make it do what you want it to do as long as you are experienced enough. If you have database experience with a limited budget, this would be a good route to go.

Vorteile: CiviCRM is an open sourced database, so there are no fees or contracts associated with it, which is nice. If you have previous database experience, it can be pretty intuitive on how to use for donor management. Although there is no customer service as it is open sourced, there are several forums that are helpful.

Nachteile: The open source can be a double edged sword. While it is nice that you can build yourself, unless you have a developer/script writer on hand things can get complicated and messy quick. The reporting is alright, but does not do anything extravagant (unless again you have a developer on hand that can help you write more canned reports). The import feature works okay, but often times still creates duplicates.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.10.2018
Detlev S.
Director of Operations
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.4.2016

"CiviCRM: Big help for accomplishing our goals"

Vorteile: - Very broad feature set
- Open source: makes us independent from a single provider
- large community: Several professional service providers, and many voluntary helpers made us solve any problem quickly

Nachteile: - learning curve: Due to the broad features and complexity we needed quite some time to fully understand the capabilities

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.4.2016
Eitan S.
Business Consultant
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.6.2018

"Great Value"

Vorteile: Cost - our volunteer based organization is always looking for cheap solutions to complex problems. This coupled with ease of use makes a great software tool for non-profits.

Nachteile: Mass imports are painful to execute and time consuming. Existing reports are easy to replicate but custom reports are almost impossible without a consultant.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.6.2018
Donald L.
Executive Director
Grundschul- & Sekundarbildung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    3,5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.4.2016

"Excellent package targeted for the Non Profit Sector"

Vorteile: The software is free, libre and open source. it is customizable and extensible and works seamlessly with the most popular content management systems. It has public support forums, chat rooms and issue tracker.

Nachteile: The software is free and open, you need to have the expertise (or pay someone) to install and customize it for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.4.2016
Verifizierter Rezensent
India Office Director | Structural Engineer
Architektur & Planung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.8.2019

"Great general use database"

Kommentare: Still learning it, but it is a great tool for managing our volunteer and client database

Vorteile: Super flexible, can be used with nearly any type of data

Nachteile: it is not very user friendly / self explanatory

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.8.2019
Verifizierter Rezensent
CEO
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2018

"Specifically designed for a variety of Non Profits"

Kommentare: The flexibility of working with a strong team that understands the business requirements gets the non-profit up to speed faster.

Vorteile: Great Business Rules, Forms and Integrations. The setup is complicated as the Non-Profit needs to understand its business processes. Being forced to understand what works and best practices is a significant benefit.

Nachteile: Be prepared to spend time on setting CiviCRM on the right path. The user interface is old fashioned compared to Program Management tools I'm used to for software development. Search is in the fashion of a database query rather than as a blob search. You have to know what you are looking for in a number of different areas rather than have the search self-develop,

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2018
Verifizierter Rezensent
Database Officer
Non-Profit-Organisation Management, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019

"Not a product that I could recommend."

Kommentare: The problem I had with CiviCRM was more due to the organisation I was working in trying to adapt it for their own sector, rather than using something that was appropriate to their requirements and location. CiviCRM reminded me of a ball of thread that could tangle and loop back on itself very easily, and was almost impossible to unpick.

Vorteile: It is adaptable to the requirements of the organisation.

Nachteile: This product isn't designed to be used in the sector that I was working in.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019
Fatima A.
IT Manager
Bürgerliche & soziale Einrichtungen
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.9.2015

"Quick-start CRM"

Vorteile: CiviCRM includes everything you'd expect from a robust, comprehensive non-profit CRM solution: mailings, memberships, contributions, pledges, volunteer management, contact groups, activity tracking, events, and more. Its extensible, open-source nature means its always evolving and can be adapted to your needs.

Nachteile: Like most CRMs, it does draw upon server resources--and since it must be integrated with your site, that means it's drawing upon the same resources as your CMS-based website. I wouldn't want to use it on budget shared hosting, which is unfortunately the kind of hosting most small non-profits have.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.9.2015
Bryan F.
IT Manager
Hochschulbildung
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3,5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.5.2016

"CiviCRM is highly adaptable and able to fit our non-standard use case"

Vorteile: Very active and helpful community around the CiviCRM. Lots of free intergrations.

Nachteile: I think it would have been very difficult to get the full value out of CiviCRM without Back Office Thinking to guide us. There is a lot of add ons and extensions that would be tricky to navigate for people coming to the product without expertise. It may be easier out of the box for more standard deployments but our needs were sufficiently different that we really did need a guide.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.5.2016
Rose P.
Legal Assistant
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2017

"Used CiviCRM for donor database management as a part of a small non-profit"

Kommentare: Integral to operations as a small nonprofit almost entirely funded by donations/member support.

Vorteile: I loved how expansive the system was. I liked that I could use it as both a record of donors and donations etc. and as a way to process and track payments/money received.

Nachteile: It sometimes felt a little bit "clunky" and wasn't always all that intuitive. Running reoprts on internal data was a little bit too convoluted and required a lot of data cleanup up, but that being said, was still a great tool and invaluable to our operations.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2017
Parliament A.
Admin
Museen & Institutionen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.3.2017
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.3.2017
Rennie R.
Business Manager
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2015

"Excellent CRM!"

Kommentare: We consolidated a range of spreadsheets into CiviCRM and use it for donor management and email management. We're growing into memberships and events now, and CiviCRM out of the box continues to meet our needs. We're not super technical, so there are times when we need support. The online documentation and community is responsive and helpful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2015
Jim D.
Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Gesamtbewertung
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.2.2015

"Jim's review"

Vorteile: Fairly easy and straightforward. Haven't had many problems once I got to know it.

Nachteile: I have had some trouble using the scheduled mailings feature. Once the mailing didn't go out at all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.2.2015