SAS Customer Intelligence 360 Erfahrungen

Über SAS Customer Intelligence 360

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.

Erfahre mehr über SAS Customer Intelligence 360

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu SAS Customer Intelligence 360

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

9/10

SAS Customer Intelligence 360 hat eine Gesamtbewertung von 4,5 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Verifizierter Rezensent
CEO in Côte d’Ivoire
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

best company for optimize your marketing

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: the overall experience with SAS Customer Intelligence 360 is very incredible and it's very productive for the entreprises

Vorteile:

if you search a companie for optimize and ameliorate the marketing of your entreprise , choose this company

Nachteile:

the price is very too expensive , try to review your price

Seddik
Data Analyst in Tunesien
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

SAS Customer Intelligence

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

•Open data model •Dynamic data collection •Post-data-collection contextualization •Anonymous behavior capture •Predictive models, forecasting and goal-seeking routines •Dynamic content placement

Nachteile:

Pricy for medium and small firms. Tough to learn. Not user friendly. Can have better visualizations.