ServicePower Bewertungen

von ServicePower

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Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,3/5
  • Kundenservice
    4,6/5

Über ServicePower

Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.

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Zeigt 7 Bewertungen

Iyler K.
Operations Support Manager
Telekommunikation
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2016

"SERVICEPower Field Optimizer"

Kommentare: As a user of ServicePower for 12 years, we have grown a lot as a business partner. ServicePower is a great tool for our business. It works exactly as you tell it to work. The algorithm is complex, but the ease of use balances out. There are so many weights and variables to work with to get the system to work exactly the way you need it to.

Vorteile: Is able to integrate into any existing network system. SP Gantt is easy to work with, has a very great flow and feel to it.

Nachteile: SPManager is clunky, requires older versions of java, causes a few issues with other applications in our network. Resource set up needs an overhaul, but once it is set up, it never breaks.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2016
Cory M.
Manager, Operation Applications Administration
Sicherheit & Untersuchungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016

"Service Power and My Organization"

Kommentare: Service Power has been a good group of individuals to work with, and the suite of applications is nice. Our particular business involves a level of granularity which I've felt SP often struggles with. For basic point to point routing, it's a good package and works well with our external systems.

Vorteile: Ease of use and setup

Nachteile: Better suited when used at the onset or when willing to restructure the business' data ahead of time

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016
Deborah S.
Srt. Business Analyst
Informationstechnologie & -dienste, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016

"ServicePower Review"

Kommentare: The ServicePower application is easy to use and they have a great support staff. Would recommend they enhance their Service Analytic Report export feature, have a feature to expand all, capability to export IRU zip/postal codes, export Technician LK zip/postal codes, improve the maps for Canada and update the Canada Travel Matrix.

Vorteile: Ease of usage, great support staff!

Nachteile: Canada postal codes, regions, travel matrix needs to be updated, Unable to export IRU and Technician zip/postal codes, unable to expand all, unable to export Technician skills, unable to export the Technician/Selections, it can take up to 2 - 4 min to apply a Global Skill, unable to export all Global Skills.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016
Don W.
National Service Manager
Konsumgüter, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2016

"Excellent Support! Great SOFTWARE "

Kommentare: We have used Service Power for the past 11 years. It does everything we need it to do. The one off questions or needs give the support team a chance to shine!

Vorteile: GUI and support

Nachteile: Additional cost of programming is always a frustrating component.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2016
Chris S.
VP of the Customer Experience
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2016

"Service Contractor Management"

Kommentare: AIG has chosen ServicePower because of their connectivity to service management systems used by small contractors and their easy-to-use web interfaces for single truck operators. ServicePower also allows the contractor to share a single pool of availability with many service network administrators allowing all parties involved to make good appointment promises to the consumers they serve. Opportunities for development are mobile interfaces and use of geographical mapping software to manage work areas both which are in development.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2016
Johnny L.
Owner
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016

"Great web site"

Kommentare: Great way to file claims and get up to date on latest news and to be on top of everything going on in appliance repair

Vorteile: Everything

Nachteile: None

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2016
Tony M.
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2016

"Product support"

Kommentare: Stars are arbitrary (as were required fields). My experience is not with the actual product, but with the support of the product by the support team.
Every time we have had queries, be they with new functionality or fixes to existing products, the support has been of the highest standard and has been turned around swiftly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2016