Good for what its worth, just not for the price

Bewertet am 22.3.2018
Verifizierter Rezensent
Helpdesk
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Call center, collections, medical, mailing, credit reports, everything built in to one. Good software if your in the financial industry or collections.

Nachteile: Terrible in phone systems, always dropping calls, support has slow fixes for the issues always at hand. They use providers that are cheap and not always perfect

It could be better

Bewertet am 14.1.2019
Antonia B.
Debt collection specialist
Buchhaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall okay experience. It does the job needed.

Vorteile: The software provides multiple functions necessary for collections and the user interface is not too difficult to get used to.

Nachteile: Connectivity issues abound with little on call support