Über COMIT

Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.

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Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu COMIT

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

COMIT hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 1 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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John W.
John W.
Telecom Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Intuitive (mostly) and easy to learn. Broad functionality, use the parts you need.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Telecom control of Trouble Tickets and New Service Requests for field engineers, Cabling, Ext. Number management, Carrier billing (Wired and Wireless) and payments, Invoicing Charge-backs to internal departments. Reporting on users and administrators for daily and periodic tasks.

Vorteile:

Robust all-in-one telecom ticketing, Ext.#, Cabling, Users, & Billing/Invoicing/Charge-back database. We access COMIT daily, all day, in our normal operations. PCR is very responsive to requests and questions.

Nachteile:

Tools for cleaning up DB errors are lacking, but a call to PCR can resolve most problems. I'd like an additional category to permit marking such items to keep them out of reports.