Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,7/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,7/5
  • Kundenservice
    4,7/5

Über AMASIS

Ein technisches Managementsystem mit integrierten Produkten, die in der Luftfahrtindustrie für die Flugzeugwartung verwendet werden.

Erfahre mehr über AMASIS

Zeigt 3 Bewertungen

Konstantine S.
lead engineer
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.9.2017

"excellent software in the field of logistics"

Kommentare: all essential benefits, all the necessary benefits and support in terms of improvements to the software

Vorteile: ease in tracking of necessary materials for logistics, the ability to edit PO with advanced changes,the ability to link the necessary parts in exchange sent to replenish HBS

Nachteile: logistics is essential for the formation of the application with the correct order number when printing (this is the features of the software), it is desirable to change the settings

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.9.2017
Alexander G.
Continuing Airworthiness Manager
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2016

"Maintenance and Spare Parts management in Aurora Airlines"

Kommentare: For Aurora Airlines fleet of 10 Bermuda Registered and 5 Russia registered Aircraft Amasis system is quite acceptable. Over the past 6 years of experience the following benefits were demonstarted (remote server option):
- Access to the system from any place worldwide for any information that may be required. Important during third party base maintenance events;
- System modules provided cover 100% of maintenance and spare parts management needs for not greatly significant fleet size Airline;
- Flexible and extremely helpfull regional customer support is always available whith a solution not only from IT point of view but from operational side as well. However, server IT support in France does not run 24/7 that is not convenient due to European and Aurora main base 9 hours time difference.
I would recommend Amasis to other Operators.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2016
Four N.
Director
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2016

"Easy to use and reliable solution"

Kommentare: We have implemented AMASIS as our MIS solution.
I can say that I see in this program 3 main benefits
1. Flexible solution (from very small operators over 800 aircrafts (AMASIS is the MIS software solution choosen by the French Airforce)
2) I like their cloud offer and their data upload services
3) Fast implementation process (can be done within 3 months) but it took 4 months for us which was very accceptable
THey are busy expending the opening hours of their customer service.
A new release is coming in 2017, I have heard
Also in less than a year I made my return on investment
I recommand this software to any middle size airlines from 4 to 30 planes, or drones or helicopters.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2016