TASKE Contact Bewertungen

von TASKE Technology

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  • Kundenservice

About TASKE Contact

A flexible contact center management solution with real-time ACD monitoring and historical reporting capabilities.

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Showing 1 review

Jason T.
Vice President Retail Special Assets & Collection Manager
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Taske"

Kommentare: It works out well for our say to day operations.

Vorteile: We use taske for our daily call activity. I cqn quickly and easily see who is available for calls, who is not available and why

Nachteile: I would like to see more robust reporting options also the ability to put an agent into a ready status.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019