Synergy

Bewertet am 6.9.2018
Verifizierter Rezensent
Operations Manager
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We use Synergy to maintain our email system for our company. The customer support is phenomenal when we need a new email address or to remove one. Very fast service. We also enjoy the fact that our email is delivered fast and outgoing mail is received timely.

Nachteile: The only con is if you are aware from your office and at another location and need to sign in to your email, you have to go in a different way on the computer to get your email.

One of the best software packages we have ever bought

Bewertet am 11.2.2018
Phil L.
Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Excellent tool for tracking time and invoicing. Payed for itself in first couple of years with amount of otherwise lost time that was able to be invoiced.

Nachteile: Resource management is a bit cumbersome and as a consequence we have not implemented this function. Some of the terminology used in the costing functions takes a while to get used to.

This is a detail oriented excellent Project Management Software.

Bewertet am 6.4.2018
David A.
Project Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is a very detail oriented Project Management software.

Vorteile: I really like the level of detail available on this software. It has WBS breakdown, customer portal, and a very nice dashboard. There is a banner across the top which contains very useful information.

Nachteile: This is a very comprehensive software the only thing that would be nice is a dedicated area to manage risks or at least and issue tracker.