Über byondpro

byondpro is a comprehensive, end-to-end solution for managing all aspects of your funeral home, cemetery, or crematory business.

Erfahre mehr über byondpro

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu byondpro

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Weiterempfehlungsquote

8,5/10

byondpro hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Produktbewertung

Produktbewertung

Länder

Länder

Nutzung

Sortieren nach

Hast du byondpro bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwareinteressenten.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Ralf G.
Business Leader in Australien
Staatsverwaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comprehensive Cemetery Business Solution

5 vor 9 Monaten

Kommentare: It has been a very intense learning curve to become familiar with the software, but it is reflecting on the language and terminology used in the cemetery industry which helped immensely.
The depth and capabilities of the software is exciting as there is always the options to expand and adapt to the need of the organisation.

Vorteile:

A complex and dedicated business solution for the cemetery and crematorium industry. Byondpro software solution is providing the full integration of the necessary administrative, client focused, financial, operational and legal functions of managing a cemetery professionally.

Nachteile:

The additional focus of providing at times a graphical step-by-step guidance in the User Guide would be appreciated.

Jason L.
Client Services Manager in Australien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Geelong Cemeteries Trust

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Having a structured and automated correspondence in regards to cremated remains to clients has resulted in higher memorialisation rates.
The ability to leave comprehensive notes on person and sale records assists greatly in achieving a timely and high customer service.
The GSM phone App has greatly simplified our ability to achieve our OHS requirements while providing real time updates to managers and supervisors.

Vorteile:

We are able to customise the software to meet our needs

Nachteile:

Being able to send reminder text messages to clients for upcoming appointments would be beneficial.