Über Botgate

Botgate ist eine Conversational-KI-Plattform für Marketing, Vertrieb und Nachrichtenversand.

Erfahre mehr über Botgate

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Botgate

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

Botgate hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Produktbewertung

Produktbewertung

Länder

Länder

Nutzung

Sortieren nach

Hast du Botgate bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwareinteressenten.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Ekin
Product Manager in Deutschland
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

I’m here to declare that our sales numbers increased by 3x only in 2 months after we started using Botgate. Thanks to all of the Botgate team for this product (special thanks to the customer success team which was always there when we needed help)

Nachteile:

Great tool, nice features. Cannot say anything negative.

Antwort von Botgate AI Technology

vor 5 Monaten

Thanks a lot, Ekin! I have good news for you: A bunch of new features is on the way, AI will be much more powerful and you won't need extra SDRs anymore.

Ricardo
Marketing Executive in Portugal
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Perfeito!

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Botgate is a fantastic tool for conversational marketing. It's easier for your visitors and customers to connect with someone and get immediate answers to their questions. I like how you can tailor your message for specific accounts and pages they're looking at. Also, one of the best customer service staff I've ever encountered!

Nachteile:

There are no cons I guess, It is a perfect experience having Botgate.

Antwort von Botgate AI Technology

vor 5 Monaten

Thanks a lot Ricardo! We'll deliver your thoughts to our product team to make their day!