Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice

Über finway

Finway automatisiert und digitalisiert Ihr Ausgabenmanagement

Erfahre mehr über finway

Zeigt 7 Bewertungen

Michaela Z.
Manager Accounting in Deutschland
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Noch im Aufbau, Basis ist aber gut. Mit viel potenzial!

4 vor 5 Monaten

Vorteile:

- Potenzial auf einheitliches Rechnungsmanagement mit Controlling - Einfache Handhabung - Live Gegenüberstellung zu Soll/Ist Kostenstellen - Gute Übersicht der aktuellen Ausgaben - Gutes Belegmanagement

Nachteile:

- Noch keine Möglichkeit der Terminüberweisung - Keine Sammelüberweisung - Keine direkte Datevschnittstelle - Kein Vordefinierter Skontoabzug - Keine Überkategorien der Kostenstellen

In Betracht gezogene Alternativen: CANDIS und Spendesk

Gründe für den Wechsel zu finway: Wir haben uns für Finway entschieden, weil es unserer Meinung nach das beste Preis/Leistungsverhältnis hatte. Man hat mit dem Rechnungsmanagement, dem Ausgabenmanagement und den bald folgenden Kreditkarten ein gutes Gesamtprodukt.

Nikolaos N.
Nikolaos N.
Junior Finance Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computerspiele, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall a better solution as many others out there

5 letzten Monat Neu

Kommentare: All good so far .

Vorteile:

It has the best (that I have so far tested) exported that that match 1-1 in Datev import. Thus saving time from working extra in Datev

Nachteile:

Still evolving, so many things are missing or being added right now. Nothing dramatic though

Verifizierter Rezensent
Consultant in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool for easy and uncluttered spend management

5 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, the tool is a huge relief for everyday tasks related to spend management and increases efficiency - not just for the handling finance department - enormously.

Vorteile:

Since we started using finway, our company's efficiency regarding expense management has increased significantly. Purchase requests and expense reimbursements are easier and, most importantly, much faster to process for both employees and approvers. Finway itself is very clearly structured and extremely intuitive to use right from the start. Particularly noteworthy functions of the tool are - just to mention two - for example the possibility of carrying out transfers directly from the program or the detailed and extensive evaluation of previous and still available expenses, subdivisible e.g. according to cost centers or employees. The process of handling the requests itself is very clearly designed so that one never loses the overview at any point in time. The broad individual support provided by finway during the setup of the software and the roll-out in the company was also very helpful.

Nachteile:

Since finway itself is rather very young, a few minor problems occurred at the beginning. Nevertheless, they were solved very quickly and highly satisfactory.

Wail E.
Growth Hacker in Deutschland
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

User-friendly !

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

Very user-friendly and modern platform submitting the expenses is really easy without initial knowledge also very fluid collaboration and workflow

Nachteile:

until now it satisfies my needs i can't see cons yet

Florian S.
- in Deutschland
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool, easy to use, well structured

5 vor 6 Monaten

Vorteile:

- easy to use - simple setup - great support - clean interface - increases our efficiency - set approvment limits for individuals - great sepnding history overview

Nachteile:

There isn't anything. Even feature requests are being taken seroiously.

Orlando Z.
Geschäftsführer in Deutschland
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool to make accounting more efficient

4 vor 9 Monaten

Vorteile:

Finway is self-explanatory and very simple to use. It improves the work process of out accounting section a lot.

Nachteile:

The app is still work in progress. Several features are not available yet.

Julian D.
Julian D.
Managing Director Finance in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome Tool

5 vor 9 Monaten

Vorteile:

Finway is very easy to use and the cheapest software I could find for managing purchasing and invoicing processes.

Nachteile:

There is actually nothing I could criticize.