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Über VSight Remote

VSight Remote ermöglicht es den Experten, sich sofort mit dem Außendienst, dem Ort des Geschehens, zu verbinden und die Probleme aus der Ferne zu lösen.

Erfahre mehr über VSight Remote

Vorteile:

There's no need to install any software on mobile phone or laptop and it's very easy to use. With Vsight, we have set up technical intervention with a few different countries within minutes.

Nachteile:

The system is difficult to connect with when at customer factories.

Bewertungen zu VSight Remote

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Weiterempfehlungsquote

8,3/10

VSight Remote hat eine Gesamtbewertung von 4,7 von 5 Sternen basierend auf 20 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (20)

Patrick
Service Leiter in Deutschland
Maschinerie, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

V-Sight terra

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: wir haben es 1 Jahr genutzt aber in unserem Bereich leider wenig genutzt was aber nicht am Programm liegt. Bei den Tests und Vorführungen hat es immer tadellos funktioniert

Vorteile:

Es gibt eine APP, das einrichten für jede Sitzung ist einfach und schnell, die Kosten sind vollkommen OK, jede Sitzung kann im nachhinein bearbeitet werden und abgelegt werden.

Nachteile:

das die 3d Modelle nicht gut Dargestellt werden ( nur Schwarz oder Weiß ) es wäre super wenn man die Modelle aus der CAD direkt importieren könnte.

Gerald
Bus. Dev. in USA
Automotive, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Emerging technology

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Out biggest issue is adoption, mainly due to the limited usability within customer facilities

Vorteile:

Vsight is very responsive as a company and easy to work with.

Nachteile:

The system is difficult to connect with when at customer factories. It seems to require too much overhead and does not operate well on a medium quality signal.

Louis
Service Manager in Singapur
Elektrische/elektronische Fertigung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Vsight saved our overseas technical support!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: When collaborating with overseas partners for technical intervention, there's often a challenge with getting a sense of the actual situation. VSight has made it possible with AR features and high resolution photo sharing with annotations.

Vorteile:

There's no need to install any software on mobile phone or laptop and it's very easy to use. With Vsight, we have set up technical intervention with a few different countries within minutes.

Nachteile:

None. This application met our every needs for remote technical support.

Benjamin
Customer Service Manager in Japan
Maschinerie, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good product and Good Service

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Good and reliable System with many usefull functionalities

Vorteile:

Easy to be used Many functions Good Sales service

Nachteile:

Augmented Mode does not work very well High Energy consumption on mobile device

Boran
Operations Manager in Türkei
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

AR Remote Assistance

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: We are happy with overall experience. We will see if there will be AI features and will decide.

Vorteile:

- The application performs exceptionally well in all scenarios. - It offers a comprehensive range of integration options. - It genuinely provides augmented reality functionality.

Nachteile:

Before purchasing, we asked for a trial and that period could be more than 14 days.

Stephane
Customer Service and Export Director in Schweiz
Maschinerie, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Feedback from Aisa Automation Industrielle SA

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: In general very good, with some negative experiences as stated above.

Vorteile:

Simplified layout, cloud based application. Working with rooms. Video call quality, file sharing, ability to take control of the remote device to take pictures. Quick sharing of call invitations & links to calls contents.

Nachteile:

Some issues with stability on some devices. Loss of communication during calls, sometimes the device could reconnect, sometimes complete restart of the device was required. This could be generated by the device and not by the VSiight Remote app itself...

Ademilson
Global Solutions in Dänemark
Industrieautomation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vsight review

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Great tool, have saved my day a feel times.

Vorteile:

Vsight has the missing tools on other platforms, TEAMS or WhatsApp for example.

Nachteile:

We miss a chat function with the mobile app user, when not in a call. PC application should also be able to call/add a user on mob app.

Markus
Head ot Technical Service in Deutschland
Maschinerie, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Feedback on vSight

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: We have just introduced vSight-Remote and are not so experienced now but our technicians like the system already and it´s really helpful for diagnostic. The support from the sales representatives was really great througout the complete test-sessions and even now.

Vorteile:

The connection to customer is very stable, even with bad Internet-access. Translator is very helpful for international communication

Nachteile:

To get to a meeting or REMOTE-access is bit tricky and you have to cross through some pages to send the link. As we use the REMOTE for business-cases I would appreciate an easier access with one center-button and without the need to change pages.

Jaanika
CEO in Estland
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good tool to save time

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: The product has helped to save time because we don't need to visit our partners on site.

Vorteile:

It is easy-to-use and fast responses from customer support.

Nachteile:

The product had become quite big and sometimes is hard to navigate.

Dennis
Servicemanager in Deutschland
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Serviceleiter

4,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: We don´t need it daily, but if we use it, it helps us to save money and time!

Vorteile:

The documentation, overall working and showing things to the customer with the arrow!.

Nachteile:

The log in proccess for the customer, it doesn´t work with all mobile phones.

Oğuz
Co Founder in Türkei
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fast, Easy and Flexible

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It decreases travel costs, decrease problem solving time and eliminates misunderstandings.

Vorteile:

This is the first time I see such an easy to use solution which solves that hard problems with its' high technology approach.

Nachteile:

CAD data integration may be an asset to add.

Miguel
Miguel
Qa tester in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Uso remoto

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Permite realizar reuniones remotas con rapidez, seguridad y facilidad. Esto permite a las empresas conectarse con sus equipos de forma rápida y eficiente, reduciendo el tiempo de inactividad y permitiendo a los equipos trabajar más productivamente.

Nachteile:

En ocasiones es difícil de usar. En ocasiones la aplicación no se sincroniza con el dispositivo, lo que dificulta su uso. Además, la aplicación no es tan intuitiva

Doruk
Sales Engineer in Türkei
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Impression

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Very flexible and practical to use. AR+ feature, image collaboration, translate option are positive side

Nachteile:

None. Satisfied as package. Proved it is quality

Dima
Founder in Litauen
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

VSight helped us solve long-lasting maintenance issues

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

With the help of VSight we managed to decrease the maintenance costs of our production sites - now most experienced tech guys manage breakdowns and incidents remotely with the hands of on-site workers. Overall it was an awesome process change, it's impossible to imagine our team going back to how we worked before.

Nachteile:

IMO the product would benefit after having a touch of experienced designer here and there

Antwort von VSight

vor 4 Jahren

Thanks for your valuable review!

Edi
CEO in Litauen
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

VSight

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Excellent support from VSight on setting up. Easily integrated to our business Ease of use. Security. Robustness.

Nachteile:

Overall nothing. I would like to have more integrations with other softwares.

Deniz
Co-founder in Türkei
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

my remote assistant

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It's a software that is as simple to use as a basic application but does serious work. I had experience working with someone who was abroad on a piece, it was great.

Vorteile:

Working on 3D Model in software, Using the AR + feature, Language option

Nachteile:

I wish there were more icon options in the standard.

Eduard
CEO in Litauen
Lebensmittelproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Surprised how stable the product is.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: If you compare with most competitors it’s a really service, response and hight quality solution for enterprises

Vorteile:

Easy of use, stability, no bugs, quick responses, easy onboarding, unique features.

Nachteile:

Design. Guys doing well and always improve so not much to say here.

Antwort von VSight

vor 4 Jahren

Thanks for your valuable review!

Fatih
Deputy General Manager in Türkei
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helply Software

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It is very easy to use and help us to remote our service support for customers.

Nachteile:

Internet connection quality is effect on using software.

Furkan
Technical Service Representative in Türkei
Maschinerie, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

About the experience

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's very useful.

Vorteile:

Image quality and system interface in video call

Nachteile:

It should have teamviewer and whatsapp integration.

Mustafa
Director in Türkei
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Perfect Solution for Remote Work

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Its instant translation feature really works very well in remote assistance services. We preferred this product for its large and powerful abilities.

Nachteile:

There are lots of abilities and we used most of them.

Antwort von VSight

vor 4 Jahren

Thanks for your valuable review!