hotline Hotelsoftware Bewertungen

von SoftTec GmbH

Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Kundenservice
    5/5

Über hotline Hotelsoftware

Die hotline Hotelsoftware bietet das beste Preisleistungsverhältnis, ist intuitiv & individuell auf Ihr Hotel zugeschnitten. Seit 1986.

Erfahre mehr über hotline Hotelsoftware

Zeigt 1 Bewertung

Ann-katrin B.
Salesmanager
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"High performance progamm"

Kommentare: In the beginning it took a long time to find and set the relevant points in the system. The support team helps you very well through all settings and does not let you down. I am always amazed that there is already a function somewhere in the system for all requests. That certainly makes the long experience, always exciting. Finding it on its own is not easy and I would not recommend it. But the regular trainings and intensive support in the initial phase help very well.

Vorteile: You will find all important functions you need in a hotelsystem. Systems is long time on the market so they collect a lot of knowhow.

Nachteile: Software is programmed for a big range of clients, so it takes little bit longer to realise individuell wishes and system is very complex. But support helps fast and is really competent.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020