Über Ipiphany

Ipiphany helps organizations understand the root cause of customer issues through analyzing unstructured customer feedback data.

Erfahre mehr über Ipiphany

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Ipiphany

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

Ipiphany hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 1 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Rob
CEO in UK
Outsourcing/Offshoring, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent solution

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The tool has enabled us to develop a quality of insight for our clients with internal data that was simply not possible previously. The competitor benchmarking also provides actionable insights that can easily be translated to the bottom line. This is due to the incredible passionate team, all of which are a delight to work with.

Vorteile:

The Ipiphany tool achieves a level of granularity and accuracy that enables the user to pin point useful insights with ease. The impact feature is particularly effective in helping to identify meaningful solutions. Great support from the team too.

Nachteile:

We experienced some issues with loading some public review data but these were quickly identified and rectified by the team at Ipiphany.