Omnichannel Digital Banking Platform Bewertungen

von ModeFinServer

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.5/5
  • Kundenservice
    4.1/5

Über Omnichannel Digital Banking Platform

Our Omni Channel Banking platform has helped banks in delivering seamless digital experiences across devices to their customers.

Erfahre mehr über Omnichannel Digital Banking Platform

Zeigt 11 Bewertungen

Raj S.
Director
Unternehmensberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019

"My Preferred Digital Banking Platform"

Kommentare: One of the best and have recommend and implemented at all my customer locations successfully.

Vorteile: - Customer centric
- Hassle free Implementation
- East to customize as per requirement
- Quick to go to market
- Inbuilt analytics tool
- Uniform experience across different channels
- Next generation mobile apps
- Rule based backend setup

Nachteile: There is nothing much to dislike about this product. This is a very robust, simple and cost effective application. There is nothing to dislike

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019
Gouri S.
CIO
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019

"MODEFINSERVER : Very Elegant, easy to Implement and superb customer UX"

Kommentare: This has assisted our Customers to Banking at their will and the Platform is easy to use.

Vorteile: The Software is user friendly and easy to implement. TAT is very fast. They have a dedicated team for the projects which makes easy to implement. The process for implementation is very methodical. The company has very less CRs and they accomodate minor changes within the AMC. Very strong and Dedicated team to partner with.

Nachteile: The go in too much of details during the implementation which we believe is out of box product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019
Ugyen T.
Division Head
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019

"Banking Software Solution-Delivery channel"

Kommentare: Providing banking services through mobile application is becoming increasingly popular and the future of the bank will not be physical presence of the branch but is dependent on how intelligently the banks deliver the services through technologies like mobile devices. Providing banking services through mobile is no more an option but a necessity. With this, we are exposed to greater risk and security issues than ever, though!

Vorteile: Scalability nature of the software. We can add any new features according to the demand and need in the market.

Nachteile: Since the app is static, we have to let customers download the latest versions of the app with every new features and this could be causing inconveniences to the customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019
Mahase M.
COO
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019

"Software that works!"

Vorteile: Rich in features for financial inclusion
Value for money and thereby reducing transaction cost
Can be customised for our needs

Nachteile: Quality control could be improved
Version control to could also be improved as it affects production deployments

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019
Gilbert M.
GM Operations
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019

"MFS Digital Platform Review"

Kommentare: - Managed to decongest branches by migrating small transactions to the digital platform.
- Reduced Banking costs as the cost per transaction is lower than in branch.
- Increase financial inclusion as the Bank can be access even from far remote areas than the physical branches.

Vorteile: - The platform is modular which make it very ease to add more modules and functionality.

Nachteile: - It has poor audit logging and functionality to monitor service uptime.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019
Maureen O.
Project Manager
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019

"Look and Feel"

Kommentare: Customer have access to banking services whenever and wherever. They no longer have to visit banking hall. To access bank services you don't need to open an account first, a virtual wallet is a good place to start

Vorteile: The software has an excellent look and feel that is welcoming and generally easy to use and navigate. It is compatible with many technologies and enhancements rarely require a rebuild of initial features

Nachteile: Knowledge transfer hasn't happened as yet hence for any customizations and enhancements product development team have to be involved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019
Jussab K.
CIO
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2019

"Reviews"

Vorteile: features are rich
excellent customer support

Nachteile: Support structure a concern Recommended stack

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2019
Myles H.
Head/Channels
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019

"MODEFINSERVER OMNI CHANNEL PRODUCTS - MOBILE BANKING ,MOBILE WALLET , AGENCY BANKING & MICRO LENDING"

Kommentare: We are using this service to expand our digital banking products and innovative banking portfolio and have seen tremendous growth in numbers inclusive of the revenue gains.

Vorteile: Easy to use
Digitally Advanced
Innovative
Puts our Bank ahead of competition

Nachteile: Everything is perfect
There is no issue

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019
Erick K.
Director
Telekommunikation, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019

"MFS Digital Platform Review"

Kommentare: Creating a virtual bank- Digital banking & Open banking

Vorteile: 1) Very robust , Highly scalable and flexible
2) extensive and rich product features
3) Agnostic to any hardware
4) Experienced and very supportive vendor
5) Supports multi-language, Multi-Channel (USSD, STK, WEB, Apps & SMS)
6) Affordable - value for money

Nachteile: The organization to improve on the support structure especially post go live support.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019
Stephen A.
Executive Assistant to the Managing Director
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.9.2019

"Great functionality. Great experience. Great value!"

Kommentare: Converting people onto a more digitally led banking experience as a way of enhancing our transactional banking proposition. A platform with multiple abilities is key to creating the right experience to keep customers using the platform. therefore the Omnichannel approach serves the purpose of providing a consistent experience across the various channels.

Vorteile: - User interface and experience
- Features
- Customisation
- Value

Nachteile: Nothing. Enjoying the functionality provided so far.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.9.2019
Wilson s. N.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2019

"WORK DIGITALLY WITH BANKING PLATFORM"

Kommentare: Most of the banking industry nowadays are most likely to be online and Omnichannel Digital Banking Platform is the only solution. Mostly customized software and minimize time and efficiently working easily with end users. Management of the software is on the fingernail of the customer. I really proudly on knowing the software.

Vorteile: AGENCY BANKING SYSTEM, how this supporting customers on banking system

Nachteile: Nothing on this software that you can say its the least

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2019