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Über Mint Service Desk

Extrem flexible Service Desk- und Asset Management-Plattform mit benutzerfreundlicher Möglichkeit, mit potenziellen Kunden zu chatten.

Erfahre mehr über Mint Service Desk

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Mint Service Desk

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Weiterempfehlungsquote

9,3/10

Mint Service Desk hat eine Gesamtbewertung von 4,7 von 5 Sternen basierend auf 14 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (14)

J F
J F
Programme Manager in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Hardware, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Flexible, easy to use, a host of features at a reasonable implementation price

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have been working on many systems, such as HP Service Manager, the CA and BMS Helpdesk solutions, OTRS, and so on. Mint is a very good surprise, ergonomics and ease of use are really incredible.

Vorteile:

The design takes into account both the user and the service desk agent experience. Its flexibility is huge. It's quite rare in today's ITSM landscape, where the current approach is to provide enough (meaning, too much, with useless mandatory fields and categories) data for steering committee reports.

Nachteile:

When you think a feature is missing and call the support, you just learn that the feature is just a setting away, or almost. No weak point!

Piotr
Team Leader in Polen
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

ITSM Software that doesn't kill your budget and time

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

- flexibility and ease to deploy in an organization - available on-premise (what is very important in our organization) - ITIL V4 certified - scalable (ready for cloud architecture - it's dockerized)

Nachteile:

- some UX improvements - calendar control should be changed - lack of API documentation in free version (had to order Enteprise)

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good Asset Management tool

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I like that it has its own ticketing system integrated with it.

Nachteile:

I wish they improve and modernize the user interface.

Lukasz
CEO in Polen
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ease of use is the key

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Mint allowed us to speed up the process of ticket management. Our previous app OTRS was not so ergonomic and fast. Now we have control on every step in ticket management.

Vorteile:

I replaced old OTRS to MINT software. It helped us in ticked management. I like ease of use and ergonomy of the software.

Nachteile:

For our purposes everything is ok. It is great for ticket management.

Antwort von OPGK RZESZOW

vor 4 Jahren

Dear Lukasz, Thank you for warm words. We are doing our best to make sure the product meets customer expectations.

Andrzej
PM in Polen
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mint increases our possibilities.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It has everything we need to manage tickets quickly. The MintSD development team is open to what users need, and they just do it.

Vorteile:

Our team likes it a lot - a user-friendly interface and everything necessary to quickly manage tickets.MintSD is flexible, easy to install and configure. The MintSD support team works quickly and reliably.

Nachteile:

From my point of view, MintSD has no downsides.

Mariusz
Director of systems maintenance and operation in Polen
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and implement service desk system with good support.

4,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Easy to use, good service, easy configuration.

Nachteile:

Notification configuration is not quite clear.

Marcin
Cloud Architect in Polen
Computer-Software, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Reasonable pricing and straight to the point

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Our use case was to create a complete service catalog that we could share internally and externally at the organization. That went well and we've noticed a lot of improvements in daily operations thanks to that.

Vorteile:

We were looking for a platform that could handle service management with additional extensions like Customer Portal. For us, the Customer Portal and the possibility to manage dynamic fields that are related to certain ticket types were the main game-changer.

Nachteile:

Admin panel could be described better especially for those who are newbies to service desks. There are also some tweaks that could make the overall user experience way better but I believe that will change in the upcoming versions.

Rolando
Rolando
COO in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Animation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very happy with the software and the service.

Vorteile:

During our periods using it, it was very simple and organized software to cover our needs.

Nachteile:

Some graphic designs of the interphase could be improved.

Mohd Azfar
Application Consultant in Malaysia
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great new comer

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Ease of use. Chat oriented communication.

Nachteile:

As the system is new, not all features available but current features already enough for helpdesk and asset management.

Antwort von OPGK RZESZOW

vor 4 Jahren

Thank your for your review. We are working hard to improve our solution.

Nicholas
Analyst in Kanada
Computer-Software, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Breaks down something as complicated as asset management into a relatively easy concept to understand and implement within a company.

Nachteile:

Initially tough to figure out. There is a steep learning curve

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Gestionnaire in Togo
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de service client

4,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Un très bon produit de service client , très simple et facile à utiliser avec plusieurs fonctionnalités.

Nachteile:

C'est très simple et bien efficace. Je l'apprécie

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great system

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It is a great system to start, if you need a powerful, easy and simple service desk and asset management, MINT is the one. It also handles more features like SLA and full ITSM. It is very easy to communicate with customers having all communication in their chat view.

Nachteile:

I like everything is very helpful and easy

Constance
Supervisor in Kanada
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very professional and fantastic service

Vorteile:

Very flexible. Asset management combined with service desk in a really good way. Chat oriented communication.

Nachteile:

At the beginning it might be difficult to understand the whole concept of the system but once you get into the details it occurs that it's really powerful in terms of configuration and adoption to the organisation in which it works.

Antwort von OPGK RZESZOW

vor 5 Jahren

Thank you for reviewing us. We are working hard to improve the overall onboarding experience.

Maria Fabiola
Maria Fabiola
VP Business Analysis SR Manager in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Very usefull

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Its easy and intuitive To use . Friendly interfase Without any doubts its a excellent sw option

Nachteile:

Nothing to add at this moment .... thanks