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Durchschnittliche Bewertung

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    5/5

Über Fanbank

Fanbank gives local, independent businesses the tools, access, and resources to better compete in the new world of mobile commerce.

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Zeigt 3 Bewertungen

Dorothy R.
Managing Member
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2020

"Incredibly resource for small business"

Kommentare: It has been wonderful. From introduction to implementation. The results have been positive and we appreciate the help.

Vorteile: Easy to use and the platform is self explanatory.

Nachteile: Lack of transparency of customer's responses. The group has been kind enough to send us emails and information for all individuals supporting us through gift cards so we can send individual thank you notes. We think that this should become part of your platform. It allows for gratitude and reaching out to customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2020
Stacy W.
Owner
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Love it! "

Vorteile: As a business owner myself, I love being able to support local businesses on Fanbank and I especially love that I get rewards for doing so!

Nachteile: I wish there were more businesses participating in my area.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Raghavc D.
Restaurant Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Great Customer Outreach"

Kommentare: I have so far been very pleased working with Fanbank the product is dynamic and robust allowing my restaurant to reach a greater customer based. They deliver what they promise!

Vorteile: - The use of social media platforms to directly target potential customers.
- The seamless integration with other softwares we are currently using in the resturant
- The ability to partner with larger companies customers value like Nike or Uber

Nachteile: - Client side dashboard can sometimes be hard to navigate for the non tech savvy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020